|
Post by kristinkreations on Feb 8, 2008 21:50:23 GMT 1
Takk skumring, du er så søt
|
|
|
Post by CHANGEME on Feb 8, 2008 21:52:41 GMT 1
Eeep, da har Lu Wen og Shushu delt fly! Men min har bare kommet til ''stoppet for fortolling''..
|
|
|
Post by skumring on Feb 8, 2008 22:42:20 GMT 1
Arcalae! Wohah! Lurer på hva de to pratet om på veien hit til det kalde nord.
|
|
|
Post by avnia on Feb 8, 2008 23:26:49 GMT 1
Sikkert vintertøy ^^
|
|
|
Post by skumring on Feb 9, 2008 0:07:15 GMT 1
Klær har jeg klare til ham straks ham kommer. Jeg har lagd en trillion klær i det siste, så noe kan han sikkert beholde, så selger jeg resten. Håper skjorta passer.
Komme nå da MCS'en min. Eh.. vår, alle sammen sin.
|
|
|
Post by skumring on Feb 9, 2008 15:03:45 GMT 1
Posten er dum.
|
|
|
Post by kristinkreations on Feb 9, 2008 15:14:46 GMT 1
Stakkars skumring og Lu-Wen Men på mandag er han vel hjemme ?? Og jeg krysser fortsatt alt for msc her altså, begynner å få litt krampe i tærne, men jeg gir ikke opp så lett nei
|
|
Belladriel
Tiny
Silly silly dollie... <3
|
Post by Belladriel on Feb 9, 2008 16:44:49 GMT 1
Waaaah! Emily er i Norge! Elsk på EMS! Da er hun her snaaaaart! *dør på seg*
Og toppen 14 dager til min Pukipuki kommer. Planlegger dukke nr 3 allerede, en Luts BORY gutt som Emily kan skam-mobbe, knis. <3 Gode bursdagspenger som kan brukes til alt fornøyelig, å at man slipper å betale husleie pga dårlige boforhold. Blir en dukke i måneden av det. >w<
Dukketing i vente: - Ei lita skotskruta veske til Emily og borrelås-ting til å ha på hodet/parykken. - Lolita kjole.
Og nå må jeg handle for lille gutten jeg vil ha som skal hete Toby. ^w^
|
|
|
Post by ziggy on Feb 10, 2008 23:15:37 GMT 1
Okay; Jeg venter fortsatt på Ligaya, Notdoll sa hun blir sendt om 5-7 dager >_< Ellers venter jeg på en hvit furwig til Ligaya, et smykke til Uma og en wa-loli kimono med tilbehør til Brynn
|
|
|
Post by skumring on Feb 10, 2008 23:21:03 GMT 1
Burde egentlig jobbet sent i morgen, men hvis Lu-Wen er på posten i morgen skjer ikke det. Da får jeg heller jobbe på tirsdag og så får kundene mine vente på bildene sine en dag ekstra. Så det så.
|
|
|
Post by CHANGEME on Feb 11, 2008 8:54:39 GMT 1
Aww Shushu er i stokke. på postsentralen.. hvis den oppdateres innen fem så springer jeg bort på posten, hentelapp eller ei.
|
|
|
Post by nellie on Feb 11, 2008 10:21:08 GMT 1
Venter på at jeg plutselig skal få masse penger til å kjøpe alle dukketingene jeg har lyst på ...
|
|
|
Post by skumring on Feb 11, 2008 17:06:26 GMT 1
Posten er blitt bittelittegranner serviceminded gitt! I dag klokken ni ringte de og ville levere Lu-Wen på døra mellom elleve og fire. Hvem i all verden er hjemme på den tiden av døgnet? Tror de at det fortsatt finnes husmødre eller hva? Så jeg fikk de til å levere ham i morgen. Mellom elleve og fire. Så da må jeg sitte og holde øye med oppkjørselen hele dagen, for jeg vedder på at postbudet ikke klarer å banke på døra. Og jeg nekter å hente pakke på posten, for det er noe skikkelig røl å komme seg opp dit, så de får værsågod levere på døra ja, det er tross alt det man betaler for med EMS.
Yay for Lu-Wen i morgen!
|
|
|
Post by CHANGEME on Feb 11, 2008 17:18:12 GMT 1
Shushu er her!! Hadde egentlig akkurat samme problem som Skumring, men min supersnille stefar kjørte meg ned til postsentralen. Så jeg fikk henne likevel!!! Skal nok spamme men jeg har ikke kabel til mammas kamera..
|
|
|
Post by skumring on Feb 11, 2008 18:47:55 GMT 1
Gratulerer Arcalae! Gleder meg til å se henne. Shushuer er fine.
|
|