|
Post by callior on Feb 11, 2008 19:25:00 GMT 1
YOHOO!
Fairyland har sendt tingene mine til group order organisatoren, så nå er det ikke lenge igjen før jeg får parykken, og ansiktet, og vottene og... og *puste inn* ;D
|
|
|
Post by aangell on Feb 11, 2008 20:08:15 GMT 1
Arcalae jeg misunner deg, jeg har også SÅ lyst på shushu. Men gratulrerer ^^
|
|
|
Post by kristinkreations on Feb 11, 2008 21:55:58 GMT 1
YAY for Shushu og Lu-Wen i morgen og godsakene til Vette ;D Nellie, jeg sitter på gjerdet sammen med deg jeg
|
|
|
Post by skumring on Feb 12, 2008 19:48:18 GMT 1
Lu-Wen kom før klokka tolv i dag, jeg begynner å lure på om posten har skjerpa seg. Og minimalt med avgifter å betale. Luts hadde merket pakka med 100 dollar. Så det blir ikke så masse shipping og greier for det småtteriet dere andre ville ha. Og Juri-A hodet er veldig fint. Skjorta jeg hadde sydd er grusom og passer ikke i det hele tatt, men buksene og genserne var sånn passe greie, akkurat nå sitter fyren rundt med hippiklær som jeg lager på oppdrag og det er så lett å bytte hode at det har jeg sikkert gjort ti ganger allerede i dag. Lu-Wen, Juri-A, Lu-Wen, Juri-A, Lu-Wen, Juri-A, Lu-Wen, Juri-A, Lu-Wen, Juri-A. Lu-Wen hodet så litt lite ut, og jeg har ingen parykk som kler ham. jeg var visst litt dårlig forberedt for å få en gutt i huset allikevel. Han har ihvertfall sko. Noe har jeg da lært av at Dane har gått skoløs så lenge.
|
|
|
Post by kristinkreations on Feb 12, 2008 20:27:08 GMT 1
Grattis Skumring ;D
|
|
Reila
Tiny
Aha~n
|
Post by Reila on Feb 12, 2008 22:10:23 GMT 1
Lu-Wen kom før klokka tolv i dag, jeg begynner å lure på om posten har skjerpa seg. Og minimalt med avgifter å betale. Luts hadde merket pakka med 100 dollar. Så det blir ikke så masse shipping og greier for det småtteriet dere andre ville ha. Og Juri-A hodet er veldig fint. Skjorta jeg hadde sydd er grusom og passer ikke i det hele tatt, men buksene og genserne var sånn passe greie, akkurat nå sitter fyren rundt med hippiklær som jeg lager på oppdrag og det er så lett å bytte hode at det har jeg sikkert gjort ti ganger allerede i dag. Lu-Wen, Juri-A, Lu-Wen, Juri-A, Lu-Wen, Juri-A, Lu-Wen, Juri-A, Lu-Wen, Juri-A. Lu-Wen hodet så litt lite ut, og jeg har ingen parykk som kler ham. jeg var visst litt dårlig forberedt for å få en gutt i huset allikevel. Han har ihvertfall sko. Noe har jeg da lært av at Dane har gått skoløs så lenge. Kan du tro jeg venter på bilder nå? :> XD Selv om han ikke er heeelt forberedt :'3
|
|
|
Post by skumring on Feb 12, 2008 23:54:09 GMT 1
Reila! Det er etpar dårlige bilder ute nå. Han er fiiin! *Hoppe lykkelig rundt*
|
|
|
Post by aangell on Feb 14, 2008 16:38:16 GMT 1
Da var min tredje dukke bestilt!
Musedoll Ciel <3 <3 <3 Med en 3 parykker og en del stasj!
Var egentlig usikker om jeg skulle ta henne med face-up eller ikke, for jeg elsker den face-up'en Musedoll gjør, men jeg bestemte meg for å få noen på DoA til å gjøre det!
Typisk så var noe av det jeg skulle bestille utsolgt!
|
|
harle
Tiny
^__^
|
Post by harle on Feb 15, 2008 1:22:03 GMT 1
DA klarte jeg å bestille D.O.C Petsha~ O.o Gaaaanske spontan... Håper hun er ålreit, aangell! ^^ Ser du har henne også. :3
OG jeg holder på å kjøpe en dukke til.. O.o Den koster bare 130 dollar da, but still ^^;
|
|
Belladriel
Tiny
Silly silly dollie... <3
|
Post by Belladriel on Feb 15, 2008 2:05:18 GMT 1
Jeg har nettopp bestilt noen klær på Dollmore til en dukke jeg ikke har enda... Ikke bestilt heller. Må liksom vente til slutten av Mars når jeg har spart opp penger. Ville ha en SD mann, så forelsket meg i Unidoll`s Feanor, så nå går alle sparepengene til han. Lekkerbisken, og med fine kroppen. *elsk* ;D
Deretter skal pengene gå til å kjøpe en Bory fra Luts. <3333
|
|
harle
Tiny
^__^
|
Post by harle on Feb 15, 2008 18:45:45 GMT 1
Da venter jeg på både min Petsha og en Lucy fra Notdoll. :3 Var "salg" på henne, og jeg syntes hun var kjempesøt :3 Problemet blir vel å finne klær til henne.... :0
|
|
|
Post by ziggy on Feb 16, 2008 5:04:40 GMT 1
Yay. Notdoll Ligaya er i posten nå! Forhåpentligvis kommer hun før neste helg.
|
|
|
Post by kristinkreations on Feb 16, 2008 13:31:03 GMT 1
Oooo, spennende Ziggy !! Jeg håper også hun er fremme i tide, de Notdoll damene ser så fasinerende ut
|
|
|
Post by ziggy on Feb 16, 2008 18:34:54 GMT 1
Uhu, jeg har holdt på me Nina sin Belladonna og kroppen er veldig fin:) Er også veldig spent på å se face-up'en!
|
|
Belladriel
Tiny
Silly silly dollie... <3
|
Post by Belladriel on Feb 20, 2008 6:13:17 GMT 1
Oj, så gikk bursdagpengene mine i Moggie`s shop. 270 dollar der bare på Emily. Kjøpte et hode også, som jeg kan trene på for potensiell face-up butikk. Har nettopp gitt Emily en sort og enkel manikyr. Fyttekatta det er vanskelig å gjøre det på de små MSD fingrene/tærne... Men di er så søte. ;D
|
|