|
Post by skumring on Jan 27, 2008 21:41:39 GMT 1
Velkommen til DollConN II
DollConN II foregår hos Siggy i Trondheim 22 - 24 Februar 2008
Fredag 22. februar vil vårt nye forum bli lansert. Da kan du gå til bjd.no etter klokken 18.00 og klikke på forumknappen, så kommer du direkte til vårt flunkende nye forum.
Velkommen alle sammen!
AKTIVITETER:
Vi har planlagt: pysjamasparty filmkveld boller og kakao generell skravling
Og vi har hørt rykter om at det vil bli: strikkekurs heklekurs fotosession nunofilting faceup og modding Dollmaster på video masse dukker gutter i kjoler og jenter i bukser naken Casilda masse ting for salg og bytte parykk-katalog som du kan sikle på
Når det gjelder aktiviteter som har med å lage ting, så må vi holde oss til ting som ikke tar stor plass. Ikke sying, Siggy har en ødelagt symaskin, og det kommer nok til å ta for stor plass uansett.
HAR DU NOE Å LÆRE BORT? Si i fra hva, og hva folk skal ta med
ANDRE FORSLAG? Bring 'em on!
Hvis du ikke aner hvordan du skal ta deg frem i Trondheim, og er redd for å gå deg vill, kan Siggy komme og geleide deg til DollCon II. Hvis du vil ta nytte av denne supercervisen, si ifra til Siggy når du melder deg på når og hvor du vil bli møtt. Deltageravgiften er Nok. 200,- Dette går til mat etc. Dersom vi bruker mindre får folk det tilbake. Betalings og påmeldingsfrist er 18. Februar 2008 Påmeldingsskjema finner du i neste post. Påmeldt og betalt: Kristin +2 Ziggy Skumring
|
|
|
Post by skumring on Jan 27, 2008 21:42:50 GMT 1
Påmeldingsskjema Sendes på pm til Siggy! Navn: Alder: Fødselsdato: (d.m.y) Adresse: Postnummer/sted: Telefon: Mobil: E-post: Nick på Dukkehuset: Når og hvor ankommer du Trondheim? Vil du at vi skal møte deg? Sykdommer/ allergier vi burde vite om: Er du veganer/vegetarianer eller har du matallergier eller noe annet vi må ta hensyn til når det gjelder matplanleggingen? Vil du overnatte på gulvet hos Siggy, eller har du en annen plass du skal sove eller hva? Hvis du vil sove på Siggys gulv må du ta med sovepose og liggeunderlag. Du regnes ikke som påmeldt før du har betalt påmeldingsavgiften!Den betales til Skumring på postbanken. Kontonummer: 0534 0973 978 og merkes tydelilg med navn og hva det gjelder. Betalings og påmeldingsfrist er 18. Februar 2008 NB! Alle menneskelige deltagere under 18 må ha med verge eller ha lov av sine foresatte til å delta på DollConN II. Send en pm til Siggy eller Skumring dersom du er under 18 og har lyst til å være med, så tar vi det derfra.
|
|
|
Post by ziggy on Jan 27, 2008 22:06:05 GMT 1
Vil også gjerne legge til at jeg ikke har bil, så jeg kan ikke faktisk hente folk, men jeg kan være behjelpelig med å finne fram, og møte folk på togstasjoner o.l.
|
|
|
Post by nellie on Jan 27, 2008 22:45:45 GMT 1
Uff, pga dobbeltbooking av avtaler (den andre involverer togbilletter som ikke kan refunderes...) kan jeg dessverre ikke være med i år Sorry, lover å komme sterkere tilbake senere!
|
|
|
Post by callior on Jan 28, 2008 0:03:00 GMT 1
*meldt meg på* penger kommer straks jeg ikke er blakk (dvs. før helga )
|
|
|
Post by kristinkreations on Jan 28, 2008 0:06:47 GMT 1
Et spørsmål bare; Alle betaler likt, selv om de er ti år, dødssjenerte og bare henger i rumpa til mora si ? (sånn for planleggingens skyld)
|
|
|
Post by skumring on Jan 28, 2008 1:03:16 GMT 1
Regner med det hvis de vil ha mat de også og ikke bare vil se på at de voksne spiser. Regner med at de liker potetgull og godteri like mye som oss og trenger litt middagsmat når det er tid for det, som sagt dersom vi ikke bruker så mye på mat får dere penger tilbake.
|
|
|
Post by kristinkreations on Jan 28, 2008 1:18:02 GMT 1
Jada, det er jo klart. Jeg bare ville ha det klart før jeg mekker med nettbanken, som ikke alltid er min beste venn *sukk* Ville bare for lage minst mulig styr, for alle altså
|
|
harle
Tiny
^__^
|
Post by harle on Jan 28, 2008 2:02:08 GMT 1
Tror ikke jeg får tilbake Poe til dette ^^; Er jo kjedelig å komme uten dukke.. :/ Selvom jeg gjerne skulle hilst på alles dukker. Trondheim er jo ganske langt borte også, så :/
|
|
|
Post by skumring on Jan 29, 2008 14:40:35 GMT 1
Ta med pullupen din da vel! Ellers så er det sikkert en du kan få lov til å låne. Men ja, Trondheim er litt langt å komme til uten egen dukke å leke med.
|
|
|
Post by kristinkreations on Jan 29, 2008 15:15:47 GMT 1
Harle, vi har sikkert en du kan låne Dessuten, etter forrige treff å dømme, så klår alle på alles dukker uansett *ler* Og jeg vil også gjerne se Pullipen din ;D Skumring; Betalt
|
|
harle
Tiny
^__^
|
Post by harle on Jan 29, 2008 21:31:49 GMT 1
Får tenke litt på det, og sjekke lommeboka Fly og tog koster masse.. vet ikke hvor mye det blir tilsammen om jeg kjører selv. Men gud, så lang tid det vil ta! Poe sitt hode kom frem til hun som skal gjøre faceup i går. Vet ikke hvor lang tid det kommer til å ta. ^^; Pullipen kommer med på treff om jeg noen gang kommer meg på et Hun er jo veldig søt selvom hodet er GIGANTISK. ^^;
|
|
|
Post by ziggy on Jan 31, 2008 17:35:48 GMT 1
Pullip. Kom til Trondheim med den! Jeg har en Blythe:3 Sånn, apropos store hoder.
|
|
|
Post by kristinkreations on Jan 31, 2008 17:46:50 GMT 1
ÅÅååååå, du har den her i byen også Jeg vurderer sterkt å spare til en sånn, både for bare å ha en, og som modell, mange som har spurt om hatter og små kjoler ;D Eller jeg kunne kanskje "leie" din en liten stund, for å se om jeg får til størrelsen/anatomien ? Jeg bruker å betale modellene mine med klær *fnis*
|
|
|
Post by ziggy on Jan 31, 2008 23:09:55 GMT 1
Blythe'n er her ja, om det var den du tenkte på. Tok med meg alt jeg hadde hjemme da mamma fant ut at hun skulle kjøre til Trondheim. Greit med bagasjerom.
Hvis du tenker på Blythe'n min, så kan du sikkert låne den. Men akkurat nå er den under oppussing da. Driver å pusser den, og skal "sminke" den på nytt. Pluss at jeg fant ut at jeg skulle modde leppene vilket var en dritdårlig ide, fordi jeg rota det til, så det må repareres.
|
|