|
Post by kristinkreations on Feb 9, 2008 15:18:59 GMT 1
callior, vil vinyl (gulvbelegg) egne seg som såler ? De blir iaf rimelig stødige/solide.. I så fall kan jeg kanskje finne noen biter jeg har som har mørk bakside, og bidra med det. Bare si ifra om du tror det kan hjelpe, så skal jeg lete jeg. (håper bare jeg finner det nå som jeg har sagt noe da )
|
|
|
Post by avnia on Feb 9, 2008 16:03:50 GMT 1
Jeg kan godt ta med meg filt, men da trenger jeg å vite hvor mange som vil (slik at jeg får tak i nok filt)
|
|
|
Post by callior on Feb 9, 2008 19:32:10 GMT 1
Kristin: hehe, du kan sjekke etter, så kan jeg se n\år jeg kommer... garanterer ingenting.
Avnia: kjempebra! Du trenger sikkert ikke ta med mye, da det ikke trengs særlig mye per sko par.
|
|
harle
Tiny
^__^
|
Post by harle on Feb 9, 2008 20:13:26 GMT 1
Skal jobbe den helga, så jeg må droppe det Håper på enda en sjanse så snart som mulig da. ^^;
|
|
|
Post by skumring on Feb 11, 2008 0:52:06 GMT 1
Jeg tar med mønster til kaninhette. men jeg tar ikke med materialer, så dersom du vil lage en trenger du fuskepels og et eller annet fór og noen silkebånd.
Den passer både SD og MSD. Du kan se ett bilde i galleriet der Mose har rare ting på hodet.
|
|
|
Post by ziggy on Feb 13, 2008 3:12:10 GMT 1
Hei, alle:D Hva slags dukker tar dere med dere? Det er jeg litt spent på, og hvor mange det blir...
Jeg kommer jo til å ha alle mine, siden de er her: Lishe (Uma), Soulkid Snyder x 2 (Abra og Leah), Soulkid Sweeney (Brynn) og kanskje Notdoll Ligaya (Dagmar), dersom posten og tollen er snille ;-;
|
|
|
Post by Shaded Mazoku on Feb 13, 2008 10:45:58 GMT 1
Skal prøve å få med meg så mange av mine som mulig. Definitivt Kefka, selvfølgelig. Drasser ham med over alt. Terra også, siden hun er lomme-størrelse. Minst en av Volks-guttene mine, og minst en av Dollshe guttene. Jeg har altfor mange dukker. *ler*
|
|
|
Post by callior on Feb 13, 2008 11:14:51 GMT 1
Jeg tar med alle mine tre; Pukipukien, DoC Uen og DoC/MNF Shiwoo hybridjenta mi.
|
|
|
Post by skumring on Feb 13, 2008 16:25:56 GMT 1
Jeg tar med Dane og Casilda. Hvis jeg får plass til noen flere så tar jeg med Mouse og kanskje Lu-Wen også. Men det er heller tvilsomt at jeg klarer å bære med meg så mye.
|
|
|
Post by kristinkreations on Feb 13, 2008 17:50:51 GMT 1
Tar med rubbel og bit jeg Altså mine små + Juri hodet. (Jeg håper Sha can gi meg litt faceup hjelp med ham O:-) ) Jentene tar med sine (antar jeg ) Nobody skal iaf være prøvekropp for callior's DOD gutt tror jeg, og til allmen nytelse for øyet *fnis* Skumring, får du med deg Aurora oppover ?
|
|
|
Post by avnia on Feb 13, 2008 18:49:19 GMT 1
Hmm...tar md mine 2 jenter + de mindre obitsuene mine
|
|
|
Post by skumring on Feb 15, 2008 14:24:41 GMT 1
Kristin, selvsagt får jeg med meg Aurora, hun er jo så liten at hun tar ingen plass.
|
|
|
Post by kristinkreations on Feb 15, 2008 20:33:14 GMT 1
Takk Skumring
|
|
|
Post by ziggy on Feb 16, 2008 5:01:39 GMT 1
Skulle bare si at om det er noen som trenger mobilnummeret mitt, adressen, eller noe annet informasjon angående å komme seg hit, bo her, eller hva enn, så si i fra. Jeg tror jeg fikk med det meste i PM'ene jeg sendte ut, men dersom noen ikke fikk den, eller sletta den eller noe, si i fra!
|
|
|
Post by skumring on Feb 20, 2008 16:05:20 GMT 1
Fredag, i overimorgen, 22. februar 2008 vil vårt nye forum bli lansert. Da kan du gå til bjd.no etter klokken 18.00 og klikke på forumknappen, så kommer du direkte til vårt flunkende nye forum.
Velkommen alle sammen!
|
|