|
Post by callior on Feb 20, 2008 17:33:46 GMT 1
Ok, da er billetter skrevet ut, 2 av 3 dokker pakket ned (Vette nektet) og kofferten så full at jeg ikke får lukket den. Det er vel så klar som jeg blir...
Gleder meg til å treffe dere alle sammen snart ^^
|
|
|
Post by kristinkreations on Feb 20, 2008 20:17:48 GMT 1
Og jeg er heldigvis mye bedre. Det har ikke vært noen morsom uke, og jeg håper de to siste dagene vil gjøre susen. Gleder meg til fredag Når begynner egentlig morroa ? Og forresten, hvor mange vil hekle ?
|
|
|
Post by Shaded Mazoku on Feb 20, 2008 20:30:10 GMT 1
Heh. Pakkingen går litt mer sakte her, både pga. størrelse på samlingen og det faktum at de alle går "in character" når jeg prøver å stappe dem i noe. Kefka alene har sparket meg nesten i øyet to ganger så langt. Even og Garlic måtte ha klær, Magus sine bukser ble vasket i går og er enda ikke tørre, jeg satt Terra på en tepose og 'Dina's ene øye falt inn i hodet på ham. Jeg tror jeg skal være glad at toget mitt ikke går før elleve om kvelden i morgen. *ler* Mistenker jeg må ha to kofferter med meg for å få plass til alt (og alle...)
Jeg er med på hekling. Har garnet, og nålen skal skaffes i morgen.
|
|
|
Post by avnia on Feb 20, 2008 22:34:28 GMT 1
Jeg melder meg på heklingen å ^^ må bare huske å kjøpe garn og nåler
Sliter litt med pakkingen her å...lurer på om jeg går over vektgrensen på flyet. Vell, jentene trenger vell ikke to tesett, eller kanskje de gjør det *roter rundt i kofferten* Der så mye jeg skulle ha gjort
|
|
|
Post by kristinkreations on Feb 20, 2008 23:17:50 GMT 1
*fnis* Jeg er bare så glad jeg ikke trenger å reise. DET hadde blitt kaos det. Sha, jeg spurte mest for å finne ut hvor mange ark jeg skulle skrive ut da *ler* Det høres ut som om du har litt av en jobb med å få gutta ut av huset også Avnia, jentene trenger IKKE to tesett !! De trenger deg i én, hel bit
|
|
|
Post by Shaded Mazoku on Feb 21, 2008 1:27:08 GMT 1
Tre av fire dukkebærebagger pakket. Whoo! Bare fem hele dukker igjen. Hodene er lett å stappe i mellom, så det går fint, og Terra teller ikke en gang, siden hun bare er 12 cm og går i lommen. Hvis jeg hadde eid plagg med lommer. Må bare stappe noen ned i den siste vesken og så finne ut hva jeg skal gjøre med de siste tre. Hvis jeg putter dem i den lille trillekofferten, kanskje. Den har stropper til å holde ting på plass. Hm...
Og hvor i all verden er faceup utstyret mitt? Argh! Jeg hater at jeg er en "i siste liten" pakker. Og mindre organisert enn garderoben til Kefka.
|
|
|
Post by skumring on Feb 21, 2008 16:09:00 GMT 1
Morgendagens planer: 12.00 lunsj 16.00 eller når Sha kommer, diskusjon om hvordan vi vil ha websiden vår og hvem som skal gjøre hva 18.00 lansering av nytt forum
innimellom alt dette blir det tid til å klå på hverandres dukker
Og jeg vil lære å hekle, har garn, men ingen pinner.
|
|
|
Post by kristinkreations on Feb 21, 2008 16:15:04 GMT 1
Jeg tar med litt av hvert i morra jeg skumring, så får Ziggy bare godta at det står igjen til vi holder "kurs". Jeg tror det er litt enklere å lære bort til én om gangen.. Jeg har limpistol, skal jeg ta med ? (For den vet jeg hvor er ) Jeg skulle gjerne hatt litt hjelp med å våge det der Å ta dem fra hverandre også...
|
|
|
Post by skumring on Feb 21, 2008 16:21:05 GMT 1
Ta med limpistol du, jeg kan alltids plukke fra hverandre dukkene dine om du ikke tør selv, både Dane og Mouse har allerede ligget strødd utover bordet her i løpet av uka.
|
|
|
Post by kristinkreations on Feb 21, 2008 16:35:41 GMT 1
Takk, litt psykisk støtte og et par erfarne hender vil iaf være til MYE hjelp Jeg har lyst til å fikse litt på Claude, og om Jenny vil tror jeg Anoush kunne trengt litt limpistol spa også *ler* Kom MSC'en i tide ? Jeg tror jeg må begynne å pakke også Så på bussruta istad, kan hende vi kommer litt seinere, men vi kan iaf veien nå
|
|
|
Post by avnia on Feb 21, 2008 17:36:04 GMT 1
Hmm...jeg kommer ikke til bartebyen før 24 *snufs* Noen som er flink med strikk?, har ikke rørt Nimue siden jeg byttet hodet hennes, og strikken er 'mulig' en smule stram
|
|
|
Post by kristinkreations on Feb 21, 2008 17:44:22 GMT 1
Nå finner jeg ikke limpistol-limpinnene *sukk*
|
|
|
Post by Shaded Mazoku on Feb 21, 2008 18:20:11 GMT 1
Usj. Måtte pakke alt om igjen fordi jeg hadde målt noe feil. Men nå er jeg stort sett pakket og klar. Har klart å pakke ned absolutt alle dukkene og hodene mine, unntatt Cha sitt, siden det er gjort klar til å selges. Heh, Even og Haze er bøyd i retninger intet menneske kan bevege seg, men pakket er de, sammen med det jeg kunne finne av faceup utstyret mitt. Fant bare en pensel. Arg! Jeg kan utmerket godt bruke bare en, men jeg hadde foretrukket å ha resten, også. Spesielt siden den ene som mangler er 20/0 lineren min.
Hvis jeg finner kartongen min tar jeg med delene til å lage bøker også. Har masse fancy papir til sånt.
|
|
|
Post by avnia on Feb 21, 2008 18:33:19 GMT 1
Nå finner jeg ikke limpistol-limpinnene *sukk* Faren min har en skokk av lim pistol pinner...kan sikkert ta med noen hvis du trenger
|
|
|
Post by kristinkreations on Feb 21, 2008 19:01:28 GMT 1
Det hadde vært fint avnia. Om de er av den tynne varianten.. nå har jeg lett alle tenkelige, og flere utenkelige, steder *fnis* Jeg er sikker på at jeg så dem like før jul også
|
|