|
Post by Administrator on May 24, 2007 5:54:50 GMT 1
En introduksjonsplass må til, eller hva? Kom og si hei, og fortell litt om hvem du er og om dukkene dine. ETA: Arg, surr i brukerkontoene!
|
|
|
Post by callior on May 24, 2007 7:59:45 GMT 1
Hehe. Min teori når jeg startet hobbyen var "klare seg uten dukke", så det gikk jo galt ganske fort. Jeg har en Dream of Doll U som heter Rasmus og ser slik ut: og en Mini Fee Shiwoo / Dream of Doll female body 2 som heter Spurv. Hun ser slik ut: Siden jeg er totalt avhengig av Shiwooer ser jeg for øyeblikket etter et alvehode, da det er kjempenydelig (og jeg ikke har råd til hele dokka). Personlig fakta: Jeg heter Eli, kaller med feather på Den of Angels og meh på Den of Demons, studerer også ved UiB, men i motsetning til Sha holder jeg meg i Norge.
|
|
|
Post by Shaded Mazoku on May 24, 2007 8:43:26 GMT 1
Sånn, det var bedre... Jeg er Shaded Mazoku, men kall meg Sha eller Andrea. Lettere å uttale Jeg er student ved universitetet i Bergen, men frem til begynnelsen av August er jeg i Japan. ETA: Siden callior spurte: Hazael (Haze) - Gammel SD13 F-28 Chamael (Cha) - Gammel SD13 F-09 (Gammel faceup Matai - SD13 F-17 Adinael ('Dina) - CP El Flea - CP Dreaming El (modifisert) Kefka - CP Shiwoo Kenaniah ('Niah) - CP MNF Chiwoo Thaddeus (Thad) - CP MNF Chiwoo Leo - Iplehouse Lion Dusk - Iplehouse Dreaming Lion Terra - OrientDoll So Ji Jeg har også et Juri 06 hode og et Obitsu Gretel hode, begge ment som den samme karakteren, men siden hun ikke er ferdig ennå... For øyeblikket venter jeg på en Dollshe Hound, og planene mine for fremtiden inkluderer minst tre dukker til, antagelig mer. Så mye for "bare to dukker".
|
|
|
Post by skumring on May 24, 2007 17:32:59 GMT 1
Jeg er Skumring, både her, på DoA og på Resin Garden. Jeg bor i Oslo, jobber som fotograf og designer dukkeklær på si. Jeg har tre SD dukker, venter på en Twigling og en MSD Peru. Og så har jeg et Juri-06 hode som venter på kropp. I tillegg så holder jeg på å lage to DIY-BJD'er Bast, en SD kattegudinne og en MSD Mus. Casilda, CP/Luts Juri-05 mature kropp NS Aim-Ah, DoD I-Ra NS Master James Daniel Dane the Great, Dollshe Hound NS Tish, CP/Luts Juri-06 NS, kun hode Bast, DIY-BJD
|
|
|
Post by PeterPanSyndrome on May 24, 2007 19:10:31 GMT 1
Goddag Goddag. Jeg hedder til hverdag enten Kamilla, Milla eller X, jeg kommer fra Danmark, som nok er opdaget ^^" Jeg er 16 (17 til oktober) og skal snart starte på gymnasiet her efter tiende. Det meste af min tid bruges enten på computer, arbejde, lektier, tage billeder, venner og mine forskellige hobbies. På Resin Garden : RedCurse På Den of Angels: PeterPan-Syndrome // www.denofangels.com/forums/member.php?u=13392Mine dukker : - Kim Julliett Soo-Hee - Second hand hybrid af Gem Dillui og CP Mature Body, begge i NS - Akiko-chan - Orient Doll Ui
|
|
|
Post by ziggy on May 25, 2007 1:34:17 GMT 1
*knis* Hei:D Sigrid som brukernavn ca overalt bortsett fra her. Jeg følte meg... Kreativ. Ja, nei hva skal jeg si? Her er dukkene mine i alle fall: Dreaming Lishe, Uma: Souldoll Snyder tvillingjenter, Abra og Leah: Ellers så heter jeg Sigrid, og kaller meg Sigrid, eller sigrid_r stort sett overalt. Studerer i Tronheim på NTNU. Yessir xD
|
|
|
Post by arethel on May 25, 2007 13:33:41 GMT 1
Ja, hei ^^ Jeg er Arethel, eller Ida, du bestemmer XD Jeg heter Arethel på DOA også. Jeg er 14 år (ung, vet ;__;) og har to dukker, en CP Lishe og en DM kid girl Isaac. Dette er da Kaori: Og dette er Natsumi: Gleder meg til å bli bedre kjent. ^^
|
|
|
Post by ziggy on May 25, 2007 13:36:11 GMT 1
Ooou, Ida, så pen Lishe du har! Kan jeg spørre hvor du bor i verden (eller Norge, as the case might be)? Du er forresten like gammel som søstra mi. Hun har en soulkid:D
|
|
|
Post by arethel on May 25, 2007 13:38:07 GMT 1
Jeg bor i trøndelag, men er orginalt fra østlandet. ^^
|
|
|
Post by ziggy on May 25, 2007 13:39:11 GMT 1
Oooou, jeg og vennina mi, som ikke har registrert seg enda, bor i Trondheim. Bor du langt unna?
|
|
|
Post by arethel on May 25, 2007 13:40:45 GMT 1
En time unna bare, Levanger hvis du har hørt om det stedet. xD
|
|
|
Post by ziggy on May 25, 2007 13:42:27 GMT 1
Om jeg har xD Jeg er født der faktisk! Hehe. Så kult at vi bor så nære:D
|
|
|
Post by arethel on May 25, 2007 13:44:36 GMT 1
Ja Da går det jo an å ha et dukkemøte en gang og. :3 Hadde vært tøft x)
|
|
|
Post by ziggy on May 25, 2007 13:55:12 GMT 1
Jaaah, det hadde vært konge:D Kan ha et lite minitreff!
|
|
|
Post by callior on May 25, 2007 21:12:28 GMT 1
Jeg vil være med! Kjempemorro at du kom hit, Arethel. Dukkene dine er bare skjønne ^^
|
|