|
Post by Administrator on May 24, 2007 5:54:50 GMT 1
En introduksjonsplass må til, eller hva? Kom og si hei, og fortell litt om hvem du er og om dukkene dine. ETA: Arg, surr i brukerkontoene!
|
|
|
Post by callior on May 24, 2007 7:59:45 GMT 1
Hehe. Min teori når jeg startet hobbyen var "klare seg uten dukke", så det gikk jo galt ganske fort. Jeg har en Dream of Doll U som heter Rasmus og ser slik ut: og en Mini Fee Shiwoo / Dream of Doll female body 2 som heter Spurv. Hun ser slik ut: Siden jeg er totalt avhengig av Shiwooer ser jeg for øyeblikket etter et alvehode, da det er kjempenydelig (og jeg ikke har råd til hele dokka). Personlig fakta: Jeg heter Eli, kaller med feather på Den of Angels og meh på Den of Demons, studerer også ved UiB, men i motsetning til Sha holder jeg meg i Norge.
|
|
|
Post by Shaded Mazoku on May 24, 2007 8:43:26 GMT 1
Sånn, det var bedre... Jeg er Shaded Mazoku, men kall meg Sha eller Andrea. Lettere å uttale Jeg er student ved universitetet i Bergen, men frem til begynnelsen av August er jeg i Japan. ETA: Siden callior spurte: Hazael (Haze) - Gammel SD13 F-28 Chamael (Cha) - Gammel SD13 F-09 (Gammel faceup Matai - SD13 F-17 Adinael ('Dina) - CP El Flea - CP Dreaming El (modifisert) Kefka - CP Shiwoo Kenaniah ('Niah) - CP MNF Chiwoo Thaddeus (Thad) - CP MNF Chiwoo Leo - Iplehouse Lion Dusk - Iplehouse Dreaming Lion Terra - OrientDoll So Ji Jeg har også et Juri 06 hode og et Obitsu Gretel hode, begge ment som den samme karakteren, men siden hun ikke er ferdig ennå... For øyeblikket venter jeg på en Dollshe Hound, og planene mine for fremtiden inkluderer minst tre dukker til, antagelig mer. Så mye for "bare to dukker".
|
|
|
Post by skumring on May 24, 2007 17:32:59 GMT 1