|
Post by callior on Dec 3, 2007 0:52:17 GMT 1
Zelda yay! Jeg kastet bort alt for mye tid på det spillet når jeg var mindre! ;D Jeg elsker bildene du har av henne. Du er flink til å fange opp stemningsbilder ^^ Gleder meg å se deg i romjula og velkommen til forumet (har jeg sagt det allerede eller ikke?? )
|
|
|
Post by siren on Dec 29, 2007 0:40:17 GMT 1
Heeeey, helt ny! Jeg blei så overraska (positivt selvsagt) når jeg fant ut at det var en norsk abjd side også ^^ Føler man seg ikke så alene lenger <3 Uansett, jeg heter Siren *peke på uoppfinsomt nick* og kommer fra Østlandet. Skjetten veit du... like ved Lillestrøm.. ja rundt der. Jeg har nettopp fått min første dukke ^^ Han heter Dio og kom 21 December og er en Dollzone Mo. Vakreste gutten! Har dessverre ingen bra bilder av ham... -__- Trenger et kamera.
|
|
|
Post by callior on Dec 29, 2007 1:03:36 GMT 1
Heey! Kult å ha flere dukkeeiere her. Jeg har nesten bodd i Lillestrøm (dvs. mormor bodde der ) ^^ Velkommen skal du være!
|
|
|
Post by Shaded Mazoku on Dec 29, 2007 1:37:17 GMT 1
Velkommen hit! Nye medlemmer er alltid gøy.
|
|
|
Post by siren on Dec 29, 2007 1:40:45 GMT 1
Takk takk begge to ^^ Det er veldig koselig!
callior: Hehehe, ja jeg er glad jeg ikke bor i lillestrøm... hyssh >_> Ingen hørte den.
|
|
|
Post by callior on Dec 29, 2007 1:50:06 GMT 1
Haha! Helt enig! Jeg liker julepynten deres, og noen av butikkene, men bo der... Jeg foretrekker Bergen ^^
|
|
|
Post by siren on Dec 29, 2007 1:54:30 GMT 1
*nikke* dessuten er lillestrømlinger alltid stressa, og alt for hekta på LSK for deres eget beste. Bergen ja! Åh ja, jeg husker det var en pen by *__* til og med i regnet.
|
|
|
Post by callior on Dec 29, 2007 2:22:16 GMT 1
Mhm,men de kan være en aldri så liten smule hektet på Brann, da (Gå ALDRI forbi fotballpuben etter mørkets fremgang! De synger Brannsanger der inne!) Bortsett fra Brann og bukorps er det Norges beste by (til alle Bergensere: ikke slå!)
|
|
|
Post by Shaded Mazoku on Dec 29, 2007 3:12:42 GMT 1
Hei, Bergenser er jeg kanskje, men jeg er ikke fan av verken Brann eller buekorps selv. Eller Fotballpuben.
|
|
|
Post by skumring on Dec 29, 2007 21:05:41 GMT 1
Hei og velkommen til Dukkehuset Siren. Så kult at det er enda en person her på østlandet. Hvis du skal til Oslo en tur, må du endelig bare si ifra, for her er det åpent hus for alle dukkeinteresserte.
|
|
|
Post by siren on Dec 30, 2007 14:34:44 GMT 1
Tusen takk Skruming, så utrolig koselig! ^^ Ja jeg syntes det var litt vel mange som kom fra Bergen (selv om det er veldig koselig også), så det er fint å se flere interesserte nærme!
|
|
harle
Tiny
^__^
|
Post by harle on Dec 30, 2007 17:14:49 GMT 1
Velkommen, siren! *Også nybegynner ^^; * Veldig fin dukke :3
|
|
|
Post by siren on Dec 30, 2007 22:22:54 GMT 1
Hei hei, Harle ^^ Fint jeg ikke er den eneste nye her, haha Og takk for komplimanget til Dio ^^
|
|
astrid
Tiny
I'm The Ballet Dancing Pirate Ninja!
|
Post by astrid on Jan 29, 2008 18:43:57 GMT 1
Heeej : D Jeg hedder Astrid. Jeg er 15 år og jeg kommer fra Danmark. Man kan også finde mig på: Resin Garden - astrid Den of Angels - Hairdye Live Journal - tbdpn Jeg har 5 BJD'er, som jeg holder rigtig meget af. Her er de: Arwen (Leeke Honey) Mallissa (AR Ren) Shin (DoD DoC Homme Kirill) Juillet (MNF Chiwoo BW) Sid (MNF Shiwoo)
|
|
|
Post by nellie on Jan 29, 2008 18:56:48 GMT 1
Velkommen astrid! Så fine dukker du har
|
|