|
Post by nellie on May 28, 2007 17:48:15 GMT 1
Heisan! Nå er jeg også her Sigrid... Jeg heter Nina, eller Nellie på stort sett alle forum jeg er på... (Nellie the elephant er en utrolig tøff sang ). Jeg kommer fra nordland, men bor nå i bartebyen (Trondheim) og studerer på NTNU. Jeg liker rare ting. Og sjokolade. Her er dukkene mine: Alsatia (Soah): Og Alvine og Victor (Too & Bee-A): (Vær så snill og se bort fra det utrolig stirrende uttrykket til Alvine... )
|
|
|
Post by CHANGEME on May 29, 2007 20:19:37 GMT 1
Callior: jeg lager alle klærne til dukkene mine. Jeg tror jeg eier to par sokker og en truse som jeg ikke har laget selv.
|
|
|
Post by annina on May 30, 2007 0:59:27 GMT 1
hej allihopa skumring sa till mig på saiai no doru (txq.nu/snd) svenska bjd forumet att jag är välkommen här. jag hoppas att det är okej om jag skriver på svenska, kan inte norsk men förstår det ganska ok! hoppas ni förstår mig också! jag heter annina, bor i sydsverige, i höganäs. det är på västkusten av sverige, 2 timmar söderifrån göteborg. jag är 24 år gammal och är ursprungligen schweizisk, men bor här i sverige med pojkvännen sen 2 år. (så att om mitt svenska inte är perfekt är det därför) jag har börjat med bjd's i mars 2007, och i april kom Limhwa ToYou (27cm) hem, hon heter Anouk, gillar henne mycket. här är en bild: sen nu i mai har Elfdoll Min Del Re (14cm) kommit hem, hon heter Linnea, eller kort Lin. hon är sååå tiny och söt! se själv: och här är båda två ihopa: nyaste kärleken är dollshe hound, och jag ska spara för honom nu! edit: vad fina dockor ni alla har! hoppas jag kan en gång komma till oslo om ni har en träff (ska gå över till denna forumsdelen med träffar!)
|
|
|
Post by callior on May 31, 2007 1:36:22 GMT 1
arcalae: de er stilige. Godt laget!
annina: så nydelige de er. Det vil være morsomt å se størrelsesfoskjellen på de to "alvene" og en hound ^^
|
|
|
Post by skumring on Jun 3, 2007 23:33:49 GMT 1
Velkommen annina! Så fint å se deg og jentene dine her.
|
|
|
Post by avnia on Jun 6, 2007 16:27:01 GMT 1
Morn, jeg heter egentlig Silje. Har kun 1 BJD (obitsu....for øyeblikk uten hode) Kommer fra bartebyen(trønder hovedstaden) men har emigrert til stavanger (savner det å ha mer en 1 stoff butikk)
|
|
|
Post by aangell on Jul 1, 2007 13:57:10 GMT 1
Heisann
Jeg heter Ulricke kommer fra Bergen, men har bodd i Finnmark i 5 lang år. På fritiden gjør jeg det som de fleste andre tenåringer gjør. Har ingen dukker for tiden, men skal bestille når jeg får penger tilbake for skolebøkene mine.
Ellers? Ja, hva mer kan man si? Er det noe du lurer på så bare ta kontakt ^^
Gleder meg til å bli bedre kjent med dere!
|
|
|
Post by skumring on Jul 1, 2007 19:03:03 GMT 1
Velkommen Avnia!
Hjertelig velkommen til Aangell også! Koselig at du kom hit til forumet vårt.
|
|
|
Post by kristinkreations on Jul 1, 2007 21:20:31 GMT 1
Velkommen hit avnia og aangell ;D
|
|
|
Post by Shaded Mazoku on Jul 1, 2007 22:55:28 GMT 1
Velkommen! Alltid gøy med mer folk!
|
|
|
Post by callior on Jul 2, 2007 0:02:29 GMT 1
velkommen, aangell! Befinner du deg noensinne i Bergen igjen får du bare ta kontakt ^^ alltid morro å treffe flere dokkefolk?
|
|
|
Post by aangell on Jul 2, 2007 9:11:24 GMT 1
Flytter til Bergen i slutten av juli!
Ps. Kan ikke mye om dollfie enda, men hjernen min blir vel fylt opp etter hvert.
|
|
|
Post by Shaded Mazoku on Jul 2, 2007 10:25:22 GMT 1
Heh. Yay for enda et medlem i Bergen. Jeg kommer tilbake dit i begynnelsen av August, selv.
|
|
|
Post by callior on Jul 2, 2007 22:06:21 GMT 1
Kjempetøft, aangell. Jeg kommer også dit en gang i løpet av August, så da kan vi kjempegjerne møtes alle tre (alle er invitert, da). Og det er bare å spørre om det er noe, så kan vi svare som best vi kan Kjempemorro med nye folk! ;D
|
|
Reila
Tiny
Aha~n
|
Post by Reila on Sept 9, 2007 2:32:16 GMT 1
Hallo :D Jeg er da ei jente fra bonde"landet" Hedmark 8D Heter Aina, men går ofte som Reila (kaller meg også Reila på DoA). Etter et år eller to med sikling, fikk jeg min første dukke i fjor sommer (Hadde ett-års"jubileum" i juli :D (Men har ikke feiret eller noe D: ). Det skal også sies at jeg er smiley-misbruker. You've been warned. Men nok om meg. Her har vi da min første dukke, Diya, som er en white skin DollZone MSD Megi (stakkaren har vært uten face-up i over et år D: ) Og andremann, Tudor, en Dream of Doll D.O.C. Homme Kirill, som jeg fikk i mars i år :3 Håret hans har fått en liten klipp siden både da og siden dette bildet ble tatt, men det er ikke stort. Bare stussa litt på hans venstreside. Får vel ta meg litt tid til en fotoshoot en dag så jeg får noen oppdaterte bilder på dem :B *babble* Pyah. Det var vel alt :D
|
|