|
Post by callior on Sept 9, 2007 9:39:35 GMT 1
Hei reila, kjempekoselig å se deg og dukkene dine. Jeg elsker det bilde av Kirillen din. Hvor har han fått den hatten fra?
|
|
|
Post by Shaded Mazoku on Sept 9, 2007 15:10:04 GMT 1
Velkommen hit, Reila!
|
|
Reila
Tiny
Aha~n
|
Post by Reila on Sept 9, 2007 15:44:43 GMT 1
Takker for velkomsthilsener :3 callior: Den hatten tilhører egentlig en porselensdukke jeg fikk for mange herrens år siden. Men den passer perfekt til Tudor
|
|
|
Post by callior on Sept 9, 2007 19:23:40 GMT 1
Hehe, ja den var stilig!
|
|
|
Post by kristinkreations on Sept 9, 2007 22:30:15 GMT 1
Velkommen Reila Fine dukker du har, og hyggelig med en hedmarking ombord (Been there, done that )
|
|
|
Post by noni on Sept 13, 2007 12:12:25 GMT 1
Hei! Da er det på tide for meg å poste her siden jeg har ellers postet overalt. Jeg er en evig-student og studerer nå i Oslo, men har vokst opp i Stavanger. Liker masse sjeldne ting til å være her i Norge, slik som kawaii-genren og bjd <3 Etter å ha siklet lenge nok, fikk jeg min første bjd en gang i januar i år. Roze (ja, jeg likte rozen maiden) som er en Soom mini-gem Aren har jeg egentlig aldri postet før, fordi hun er så liten har jeg gjort tusen face-up på henne uten å egentlig få til noe jeg har likt skikkelig. Har hatt litt problemer med å finne riktig parykk også. Men >.< her er et litt gammelt bilde av henne: Roze har nærmest synes synd på seg selv fordi jeg har aldri vist henne frem før, så kanskje jeg kommer i gang nå...
|
|
|
Post by skumring on Sept 13, 2007 19:22:58 GMT 1
Hei Noni! Og nok en gang velkommen hit! Og så har du jo en mini-gem, *total fangirl Kawaii!* det visste jeg ikke. Nå bare må vi møtes en gang, for jeg har så lyst til å se Roze.
|
|
Reila
Tiny
Aha~n
|
Post by Reila on Sept 13, 2007 19:35:46 GMT 1
Haaa~ så søt Og velkommen hit :3
|
|
|
Post by callior on Sept 13, 2007 19:53:58 GMT 1
Roze er kjempeskjønn! Hun ser ut som ei lita tusse eller noe slikt. Vi må mekke et lite dukkemøte neste gang jeg er i Oslo ;
|
|
harle
Tiny
^__^
|
Post by harle on Dec 2, 2007 2:22:54 GMT 1
Da tenkte jeg jaggumeg jeg skulle introdusere meg også :3 Navnet er Heidi, jeg er er 22 år og bor for tiden heime på Jevnaker og studerer i Asker. :) Kunst og Design er det jeg studerer, om noen lurte! Jeg har mange interesser.. Altfor mange, faktisk. Jeg spiller mye videospill, hører masse på musikk (gammel rock for det meste), tegner veldig mye (veldig lyst til å drive med manga), ser på anime og leser manga, har en kjærlighet for Japan/Asia generelt, ELSKER søte ting, er glad i BJD (duh!) og figurer/kosedyr også er jeg glad i klær og rar mote. :3 Jeg eier bare 1 skikkelig BJD (avbildet nedenunder her), 1 Pullip (Aquel, som jeg også putter inn et bilde av, men et offisielt bilde, siden jeg ikke har godt nok kamera til å fange hennes glød). Jeg har også 2 27cm Obitsu-dukker som jeg bruker til anatomitegning :3 Har klær og skikkelig hode til jentefiguren da ^^; Men ikkenoe fint whatsoever. Jeg ønsker meg MANGE flere dukker! :D Så var det bilder av skjønnheten min da ;P Også et bilde av min søte Aquel. :)
|
|
|
Post by skumring on Dec 2, 2007 17:28:23 GMT 1
Velkommen Harle! Det tredje bildet var kjempefint. For noen øyenvipper!
|
|
|
Post by kristinkreations on Dec 2, 2007 17:39:25 GMT 1
Velkommen hit harle ;D
Unnskyld min uvitenhet, men hvem er skjønnheten din ? (Hun er en stor en, er hun ikke ? )
|
|
harle
Tiny
^__^
|
Post by harle on Dec 2, 2007 18:51:40 GMT 1
Takk takk ^^ Dukken er en Angel of Dream :3 1/3 dukke. Den heter så mye som Zi Yuan. :3 Hadde dessverre ikke råd til en LUTS-dukke e.l. Men tenkte jeg skulle kjøpe en Volks i Japan, om jeg finner en pen :3 Er mest glad i kvinnlige dukker, men ønsker meg også en gutt
|
|
|
Post by kristinkreations on Dec 2, 2007 20:39:41 GMT 1
Oooo, jeg har sett på henne !!! (Hadde en mistanke, men måtte spørre *ler*) Hun er mye penere på bildene dine enn på de offisielle (men sånn er det er jo nesten med alle dukker ) Kanskje jeg ikke skal stryke AOD fra lista mi ennå.... Det der med penger, eller mangel på, kan jeg alt om, men så langt har jeg ikke funnet at de billigere dukkene står noe tilbake, heldigvis !! Min DZ bb er på mange måter bedre laget og designet enn lille svinedyre Roko Volks dukker tiltaler meg ikke så mye, hvorfor vet jeg ikke egentlig. Men jeg trenger definitivt flere gutter i huset her også *ler*
|
|
harle
Tiny
^__^
|
Post by harle on Dec 2, 2007 23:25:51 GMT 1
Hadde ikke store forhåpninger til dukken, men synes det er veldig god kvalitet på den! :3 Og før dette har dukken vært navnløs, men jeg fant endelig navn til henne! Fra nå av heter hun Poe! Wee~ *veldig fornøyd med navnet* (Om noen lurer er hun oppkalt etter en spøkelsesfigur fra spillet Zelda)
|
|