|
Post by skumring on May 25, 2007 22:52:29 GMT 1
Velkommen Arethel! Ordentlig nydelige dukker du har.
|
|
|
Post by Katia on May 26, 2007 0:01:45 GMT 1
Katia kommer her xD Jeg er en lille dansker der nok skal forvirre alle jer normænd med mit danske sprog, men der stod jo at alle er velkomne, hehehe ^^ Min samling af søde sager <3 Alastor min store pervert... DoT - Elf Ducan Sora, min lille øjesten. (Og det er en pige ) / Leeke - Honey + BC hybrid Resten arbejder jeg på deres face up så ingen nærbilleder af dem endnu, men her er et familie billede
|
|
|
Post by arethel on May 26, 2007 8:26:00 GMT 1
Fine dukker du har katia! :3
|
|
|
Post by Katia on May 26, 2007 9:08:38 GMT 1
arethel > Tusind tak xD Glæder mig nu til at min Elf Ivan kommer med ind på familie billedet :3~ Dine er også rigtig kære, specielt Natsumi xD
|
|
|
Post by CHANGEME on May 26, 2007 10:15:59 GMT 1
Hei hei alle sammen! Så gøy å ha et norsk forum Jeg heter Heidi og kalles arcalae på alle nettsteder jeg er, unntatt deviantart for der er jeg charsi. Jeg har fire dukker og en ny kropp på vei til den ene, sammen med et hode til den gamle kroppen, som min niese på 8 skal få av pappa til jul. Jeg jobber som p-vakt i verdens navle Larvik. Her er barna mine: Ilia, en dolkot white kiss Aiko, en soom gena ns Halloran/Baal, en doc too Hailey/Belit, en doc bee-a
|
|
|
Post by callior on May 26, 2007 10:30:45 GMT 1
Katia - Du må poste bilder når du får Ivanen din! Han er en av mine ønskedukker ^^ Og det går flott med dansken, det er tross alt ikke så annerledes fra språket vårt arcalae - velkommen, så nydelige ungene dine er ^^ Hvor har du fått fatt i klærne til Hailey? De var kjempestilige!
|
|
|
Post by Shaded Mazoku on May 26, 2007 10:45:44 GMT 1
Gøy med masse nye folk! Hadde ikke vært mye vits i et forum uten medlemmer.
Dansk er ikke noe problem, Katia. Hvert fall ikke skriftlig.
|
|
|
Post by kristinkreations on May 27, 2007 0:46:52 GMT 1
Heisann, Rart å lese om dette på norsk gitt... Og så mange skjønnheter det finnes her. Dette skal bli gøy ;D Jeg er Kristin (TeamTwo på DoA) og selv om jeg/vi (eldste datter på snart 14) har drømt om bjd's i flere år, er det først nå drømmen blir virkelighet, I løpet av sommeren kommer DZ Jing hit, som den første av sitt slag ;D Han blir nok mest "mammas gutt", siden datteren liker de større/eldre dukkene bedre (hun drømmer om Dod Si), mens jeg nå en gang liker barn *ler* Det blir nok først og fremst tiny på meg, det har jo kommet så uendelig mange å velge mellom i det siste, mye mer enn før. Jeg blir helt svimmel av å se alle søtingene jeg Og forøvrig, vi bor også i Trondheim
|
|
|
Post by skumring on May 27, 2007 2:57:57 GMT 1
Wow, enda flere trøndere, dette tyder bra for Trondheimsmøte Velkommen Kristin, så kult med mor og datter som deler hobby!
|
|
|
Post by kristinkreations on May 27, 2007 16:35:20 GMT 1
Takk skumring ;D Ja, det er artig å ha "partners in crime", begge døtrene mine er veldig interessert i dukkene, på forskjellig vis, pga aldersforskjell (snart 10, og snart 14) Den yngste samler aktivt sammen med meg, den eldste er mer selektiv Stakkars "gubben", men han tar det egentlig veldig fint Et Trondheimsmøte hadde vært kjempefint !! Jeg var litt i kontakt med Sigrid tidligere, men måtte legge bjd-drømmen på hylla en lang stund, så jeg "forsvant" nok, beklager !!! Når lillegutten min kommer, håper jeg å kunne vise ham fram ja *ler* Og eldstejenta mi er veldig int. i å se de "eldre" dukkene IRL ;D Den yngste vil nok også gjerne være med, håper ingen har problemer med det ? Hun er veldig forsiktig og grei, og vil ikke klå på noe hun ikke får lov til å røre
|
|
|
Post by Shaded Mazoku on May 27, 2007 17:08:48 GMT 1
Ti er nok gammelt nok til å vite at man skal være forsiktig. Det er det som er hovedsaken.
|
|
|
Post by kristinkreations on May 27, 2007 17:35:03 GMT 1
Ja, alder og "opplæring" har hun *fnis* Hun har jo vært med og håndtert dukkene mine hele tiden, og jeg stoler på henne selv med min lille OOAK polymer baby og Ellery Kish som jo er laget av resin. Men at jeg stoler på henne betyr jo ikke at andre gjør det, og det er jo opp til hver enkelt om de vil la henne røre noe. Hun er ikke typen som tar seg til rette, og jeg trives i hennes selskap. Og så liker jeg at ungene mine har andre interesser enn å henge ute på hjørnet og være "kul" Men OM noen ikke vil ha barn tilstede er det helt ok altså !!
|
|
|
Post by skumring on May 27, 2007 17:43:27 GMT 1
Barn er helt ok for meg, og dine er jo allerede kodisjonert til å behandle bjd'er med forsiktighet, så det går sikkert bra.
|
|
|
Post by ziggy on May 28, 2007 1:03:26 GMT 1
Ooou! Mange veldig fine dukker! *vinker til Kristin* Husker deg ja! Så morro at du er her. Treff i Trondheim folkens. Må skje. Yes.
|
|
|
Post by kristinkreations on May 28, 2007 16:06:43 GMT 1
*Vinker tilbake* Endelig blir det bjd her i huset også (selv om han bare er en liten fjert *fnis*). Og treff i Trondheim må vi bare få til !! Min eldste er fortsatt "besatt" av DoD Si, men det går tregt med sparingen. Vi to andre, som liker tiny har det litt enklere
|
|