|
Post by skumring on May 25, 2007 23:31:44 GMT 1
Ok, det viktigste først: Så de litt mindre viktige tingene: - Sko, masser med sko, og gummistøvler var en fin ide
- Gullerotorangerød parykk til Aim-ah
- Hvite soom øyne
- Selvlysende øyne
- Seng, gjerne sprinkelseng i metall med madrass, puter og myggnetting
- Lenestol
- Bord
- Lampe
- Klesskap, det begynner å tyte ut av kofferten. Kanskje jeg skulle selge noe isteden...
- Jakke
- Rød kåpe
|
|
|
Post by skumring on May 25, 2007 23:48:48 GMT 1
Heh, naken Dollshe. Tipper jeg skulle fått noen morsomme kommentarer fra mamma da. Dane sitter for øyeblikket kun iført clingfoil på gulvet i studioet mitt. Mest fordi jeg nettop har utnyttet ham på det grøvste som modell for nunofiltklær, og skal fortsette med det etpar dager til. Men også litt fordi han ser bra ut naken, selv om han er like floppy som ørene til en thingyer spaniel Eh! Retter dette forumet ukvemsord eller? Jeg prøver å skrive en hunderase her, ikke stygge ord. Kokker Spaniel, kanskje det virker?Og jeg må innrømme, det var litt værre å tilpasse bukser til ham enn til jentene, men det var mest på grunn av at han har så rar rumpe. Du kan glede deg til du får en Dollshe kropp i hus Sha. Dette er hvordan jeg ville beskrive Dollshekroppen: pen, keitete, floppy, klumpete, vakre hender, bør/må suedes og wires, god å holde i, behagelig resin, kald (varmes ikke opp av hudkontakt slik som CP/Luts), Forsiktig klyper!
|
|
|
Post by Shaded Mazoku on May 26, 2007 8:17:17 GMT 1
Mamma er slem med dukkene mine og liker å kommentere størrelsen på visse deler av dem i forholdsvis negative meninger. Hadde med meg Haze opp på jobben hennes en dag, skulle sitte på hjem, og alle damene der skulle absolutt se hvor anatomisk korrekt han var, og deretter påpeke hvor lite imponert de var over størrelsen. *ler* Burde ta med Leo, kanskje, han er litt bedre "utstyrt".
Bunader til dukker hadde vært flott. Ingen av mine er ment til å være norske, da, siden historien de er fra er satt i England. Bortsett fra Dusk, som er russer. Men kanskje festdrakter. Ikke helt bunad, men fine de også.
En ting til å ha lyst på: Dukkemøbler til en normal pris. Volks butikken har en haug, men de er alle 1000 kr og opp, pluss at jeg måtte ha sendt dem hjem, også.
ETA: Heh, har allerede en floppy dukke som må suedes og wires. Leo er nydelig, men han er et mareritt å posere. Bare spør callior og Ziggy... *ler* Tenkte jeg skulle prøve meg på limpistol sueding. Mo bare vente til jeg kommer meg vekk herfra.
Det retter visst ukvemsord, ja. Fikset det ene, fordi det kan være del av normale ord.
|
|
|
Post by arethel on May 26, 2007 8:39:42 GMT 1
Jeg har lyst på en MNF Shushu, og noen Tinybear parykker. Meen jeg er tom for penger for øyblikket >_>
|
|
|
Post by callior on May 26, 2007 10:25:33 GMT 1
Tinybear parykkene er fantastiske, men røyter litt og den jeg fikk til mini feen min er alt for stor. Jeg har sydd den inn en gang, må kanskje sy den inn en gang til Men de er flotte, da. Det er den Spurv har som default. Møbler er fantastisk... hvis jeg har tid, skal jeg prøve å lage en i sommer, men regner ikke med at det blir alt for fint Det er jo en fantastisk dukkestol til 400+ kroner i en dukkebutikk i Oslo, men den er desverre for de store dukkene. Selv om den er fantastisk fin.
|
|
|
Post by skumring on May 26, 2007 10:46:11 GMT 1
Jeg fant jo en sofa da jeg var i Budapest, den kostet bare 200 kroner, og er samme stil som stolen i dukkebutikken på majorstua. Dog er den litt lav, så jentene mine sitter med bena strukket ut foran seg eller pent posert sidelengs for ikke å se så atfor store ut i sofaen. Egentlig ville nok sofaen min og stolen på butikken passet best til noe midt imellom SD og MSD. For en stol til en sum av 400 kroner så ville jeg nok ha krevd bedre kvalitet enn det den er i.
|
|
|
Post by Shaded Mazoku on May 26, 2007 10:51:58 GMT 1
Jeg har en nydelig håndlaget dukkeseng jeg fikk til jul da jeg var ni. Men den er ikke stor nok til alle tretten dukkene mine. Dessuten tror jeg ikke Haze vil dele med hvem som helst. Ellers er det dårlig med dukkemøbler hos meg. Har en potteplante. Det er stortsett det eneste. Akkurat nå har jeg en "lenestol" som er en beautybag med puter oppi og stoff over. Ikke akkurat profesjonelt, men det funker nå på en måte.
|
|
|
Post by nellie on May 28, 2007 17:11:44 GMT 1
Nordlandsbunad! Yay! Også ønsker jeg meg: -en Metallica T-skjorte til Victor (DoD Too) -Gammeldags (typen Scarlett O'Hara) kjole til Alsatia (Soah) -Parykk til Alsatia -Nye øyne til Alsatia (Gråe) -Nye sko til Alsatia -French Maid outfit til Alsatia ;D -Husky! Med en dress -Leilighet slik at jeg har plass til alle dukkene jeg vil ha
|
|
|
Post by ziggy on May 28, 2007 18:24:08 GMT 1
Jeg har en dukkeseng og det er jeg SÅ glad for. Den tilhørte bestemora mi, så den er fin og gammel:D Den er litt liten men den funker til tvillingene. Skulle gjerne hatt et skap, men jeg har bygd det før, så kanskje igjen? Om Tinybear parykker forresten: Jeg har tre stykker og alle er forskjellige! Den Uma bruker, ELSKER jeg. Den er så fin og myk og generelt perfekt. Den ene av tvillingene har en som kjennes... mmmerkelig ut? Den er så alt for fluffy liksom. Og den andre tvillingen sin er mye lengre og den er mye grovere og mer ullete. Ja, og jeg vil gjerne ha denne til Uma: www.volksusa.com/oflpc03060008.html. Ikke sikker på om den passer men den er så fin Syns det er veldig mye fint på nettsiden til Volks.
|
|
|
Post by kristinkreations on May 29, 2007 15:59:22 GMT 1
Uuuhhhmmm, en Tinybear parykk er (var ?) på ønskelisten min, men nå vet jeg ikke... mye penger å bruke på noe man ikke blir fornøyd med Guttesko til Jing er iaf høyt oppe, og en kul t-skjorte til ham... Stakkaren komer til å måtte "jobbe" som modell for jenteklær, så han trenger noe guttete som er bare hans, sånn til hverdags *fnis*
|
|
|
Post by Shaded Mazoku on May 30, 2007 12:58:47 GMT 1
Heh, ja. Hva med denne: Har lyst til at Magus blir sendt snart! *sjekker Tensiya igjen*
|
|
|
Post by ziggy on May 30, 2007 15:05:14 GMT 1
Kristin: Mine Tinybear parykker er fine. Den ene er litt rar, men den er secondhand. Jeg tror den har blitt utsatt for varmt vann eller noe. Noen sier at de har opplevd at de ikke passer, men mine passer veldig bra. Kanskje jeg er heldig? Sha: Omfg Hound
|
|
|
Post by kristinkreations on May 30, 2007 18:57:17 GMT 1
Jeg har bare hørt skryt av Carries parykker, så jeg tror nok ikke du bare har vært heldig *fnis* De er jo mohair ull på skinn, så varmt vann, kanskje kombinert med vasking, børsting, er jo ikke å anbefale, mohair toves/filtes jo av det...kanskje det som har skjedd med din ? jeg har så lyst på en Burning Oak ((tyv)lånt bilde, ikke hotlink !! ) Eller en sånn oransje en som denne; *drømme, sikle, tørke tastatur*
|
|
|
Post by Shaded Mazoku on May 30, 2007 20:02:26 GMT 1
*sjekker Tensiya igjen* Verste tingen med denne hobbyen. All ventingen!
|
|
|
Post by CHANGEME on May 30, 2007 20:11:57 GMT 1
Huff ja, venting.. booooo! Jeg vil ha Haileys nye kropp snart. Også vil jeg ha en storebror til Ilia, sikler litt på en hound eller mecha angel. Mon tro om Mecha angel kommer i white skin? Hmm *sjekke*
|
|