|
Post by skumring on May 31, 2007 1:01:50 GMT 1
Hmmm... Nå skal jeg gjøre dere misunnelige nå... Jeg skal bytte til meg en Tinybearparykk jeg, mot en nunofiltkjole En gullerotorange en til Aim-ah. Jeg må bare få lagd den der kjolen først.
|
|
|
Post by kristinkreations on May 31, 2007 6:25:22 GMT 1
;D ;D ;D ;D Kuult Skumring !! Selv om det er jeg som sikler (mest ?) over tinybear parykkene her, så er jeg bare glad om andre får tak i det samme som jeg ønsker meg. Lenge siden jeg forsto at jeg kan glemme å få alt det jeg har lyst på, og da er det aller beste å nyte gjennom andres bilder osv *ler* Men du må vise masse bilder altså
|
|
|
Post by aangell on Jul 11, 2007 22:01:03 GMT 1
Hmm, det er jo del jeg kunne tenke meg, men orker ikke å ramse opp alt. - En hvit Baha - Yoko (PF) - Klær til Baha og Yoko - Flere ting til Petsha
|
|
|
Post by callior on Jul 12, 2007 8:08:52 GMT 1
OOh! Baha og Yoko er kjempeherlige! Skjønner godt at du har lyst på de ^^
|
|
|
Post by avnia on Jul 30, 2007 14:49:19 GMT 1
Hmm....ting jeg ønsker meg...det blir en lang liste det Dukke: Delf IF Delf SOO-DARK ELF Kid Delf Girl NARA Det er bare noe med de ørene Klær: Masse mønster til å lage egne klær (skal snart starte med viking og middelalder drakter til dukka mi)
|
|
|
Post by skumring on Jul 30, 2007 18:18:01 GMT 1
Det er noe helt spesiellt med ører... tro meg. Gleder meg til å se viking og middelalderklærne du skal lage.
|
|
|
Post by CHANGEME on Sept 3, 2007 17:28:09 GMT 1
Det er et evigvarende behov for m?blement her i huset.. s? det har jeg lyst p?.
|
|
|
Post by Shaded Mazoku on Sept 21, 2007 0:41:30 GMT 1
Hva jeg vil ha for øyeblikket:
* SA Saint - Tror ikke jeg kommer til å få mindre lyst på ham med det første. *ler* Men jeg burde ha råd om ikke så all for lenge... * Hodet til Rumi - Fordømte utsatte shipping-date! *hiss* Regntid er en uting. * Iplehouse Ryushin - Er perfekt til Yuura, som jeg ikke egentlig hadde tenkt å "dukkifisere", men når jeg så ham... ...Yay for gale Kabuki-spøkelser?
|
|
|
Post by kristinkreations on Sept 21, 2007 20:29:09 GMT 1
"Ny" liste fra meg;
- Tinybear parykk til lille Po - MSC - pastellkritt - Mer guttesko (i tiny og veldig tiny størrelser *ler*)
|
|
Reila
Tiny
Aha~n
|
Post by Reila on Oct 2, 2007 2:06:16 GMT 1
Etter at jeg så ei venninne av meg bestille seg en Senior Delf ANNETTE, så fant jeg ut at jeg skulle gå på Luts og se, mest for å se litt mer på henne. Dum som jeg var. Nå får jeg knapt Delf LU-WEN Limited ut av hodet. Jeg har så lyst på han så jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg XD *sukke dypt*
|
|
|
Post by skumring on Oct 3, 2007 7:24:24 GMT 1
Jeg er også helt betatt av Lu-Wen. jeg sjekker stadig hvor mange det er igjen av ham. Og det til tross for at jeg er med på en split der jeg får det sovende hodet. Men jeg har så lyst på hele fyren.
|
|
|
Post by callior on Oct 3, 2007 8:24:29 GMT 1
Reila: jeg hadde ikke sett Annette før dette. Hun var skikkelig spesiell (på en god måte ^^). Jeg klarer nesten ikke å slutte å se på bildene av henne. Stilig jente.
|
|
Reila
Tiny
Aha~n
|
Post by Reila on Oct 3, 2007 14:43:35 GMT 1
skumring: Hvor kan man se hvor mange det er igjen? Hodet er jo bedre enn ingenting :3
callior: Ja, ikke sant? :3
|
|
|
Post by skumring on Oct 5, 2007 21:09:59 GMT 1
Reila! Du bare fyller inn 100 i antall og så sier den at det er rundt 70 igjen, jeg sjekket i dag, Sukk. Det sovende hodet er så fint, jeg vil ha hele karen.
|
|
Reila
Tiny
Aha~n
|
Post by Reila on Oct 6, 2007 17:18:56 GMT 1
Ah, nifty. Hmm.. 70 er jo en del.. kanskje jeg er heldig så det fortsatt er en igjen eller noe når jeg har nok penger xD
|
|