harle
Tiny
^__^
|
Post by harle on Nov 18, 2007 20:03:26 GMT 1
|
|
Reila
Tiny
Aha~n
|
Post by Reila on Dec 20, 2007 19:14:50 GMT 1
Haaa D: Jeg har nå fått nok penger til å kjøpe det El-hodet jeg vil ha, men jeg har litt angst. Det er bare 30 igjen av Lu-Wen Så spørsmålet nå er om jeg skal droppe hodet og prøve så godt jeg kan å spare til Lu-Wen, eller bare kjøpe hodet og satse på at jeg får penger nok fort nok til Lu-Wen >__< Trenger også en kropp til hodet~ Noen som har peil på hvor lett det er å få tak i en jentekropp som er double-jointed? Satt litt og lurte på om jeg ikke skulle finne noen som kunne tenke seg et hode som kommer med en sånn type kropp X3
|
|
|
Post by CHANGEME on Dec 20, 2007 20:36:56 GMT 1
Puki...
|
|
|
Post by skumring on Dec 20, 2007 22:32:05 GMT 1
Reila! Da er vi to som har Lu-Wen angst. Jeg sitter og sjekker hvor mange det er igjen hver dag jeg. Og jeg har bare spart opp til en halv Lu-Wen så langt. *angst*
Det er flere jentekropper som er dobbelleddete rundt om kring. Taasha skal visst være en god match til CP/Luts, de har også nakkeomformer.
|
|
|
Post by kristinkreations on Dec 20, 2007 22:58:16 GMT 1
Jeg vil ha en guttekropp ;D Som matcher Luts NS, er pen og godt leddet, helst dobbelt, overalt *fnis*
|
|
|
Post by ravnsvart on Dec 26, 2007 0:42:58 GMT 1
kristincreations: Æhh hehehe... det finnes jo en guttekropp som er leddet overalt *lete i hukommelsen* Nobilitydoll... øhm, ja, de er i alle fall leddet på uvanlige steder www.nobilitydoll.com/shop/step1.php?number=722Jeg har en lang og vimsete ønskeliste, akkurat nå forsøker jeg å tenke "dukkefamilie", og unngå kjøp av dukker som bryter for mye med de jeg har (Ville egentlig ha Soom Spinel )- og unngå gutter som utfordrer Arolins rolle i huset. (Vinke frustrert etter SDF Abadon). Men... Mange fine par glassøyne, helst german, blå, fiolett, sølv, grønn... Mange fine, lange graderte parykker med sideskill Sannsynligvis MSD fra Iplehouse, som snart lanseres IH Ryushin Flammelakkerte New Rock boots til flere av dukkene Flere dukkemøbler Dolkot Lucifer Elf Dolkot Loon SDF Ethan... og masse mer.
|
|
harle
Tiny
^__^
|
Post by harle on Dec 26, 2007 4:16:06 GMT 1
Nå har jeg sett på en dukke i ca 1 måned. Ikke har jeg råd til den, og den er også "out of stock". (Finnes på ebay dog..) Først ble jeg småirritert fordi det faktisk er en gutt (synes den burde ha vært jente), men tenker at den er for søt til at jeg bør bry meg hvilket kjønn det er. Hehe.. Liker alt ved dukken men spesielt klærne og ansiktet/face-up. Finner dog ikke klærne til salgs noe sted.. Skulle gjerne hatt de.. Delf CHIWOO-ELF Limited eluts.com/frontstore/Item/item_zoom.asp?item_num=2936&catalog_num=0&mart_id=lutsdoll&level=&mother_catalog_num=121<3 <3 <3 <3 <3 <3
|
|
Reila
Tiny
Aha~n
|
Post by Reila on Dec 26, 2007 7:13:45 GMT 1
Hark. Etter å ha sett syyykt mange bilder av pukipukier av ymse slag, så har jeg nå kjempelyst på en pipi XD
Sååå.. jeg sitter litt og lurer på om jeg skal legge Lu-Wen på is (evt. spare til å kjøpe hodet av noen), og heller spare opp til en pipi :3 (hvilket helt sikkert blir litt enklere X3) Lønner det seg å kjøpe full set? Får jo med en del..
Driver og lurer på om jeg ikke skal sette inn hele en-krone-samlinga mi.. da får jeg råd til en med en gang XD
|
|
|
Post by callior on Dec 26, 2007 10:03:37 GMT 1
Vel, Reila... jeg er 100% bak deg i din plan om å kjøpe en Pipi. Jo flere, jo bedre! (Og hvis du er gal nok til å faktisk gjennomføre det, vil jeg gjerne hoppe med på en gruppeordre... jeg trenger sko!) Og Ravnsvart: Iplehouse MSD? Tuller du med meg nå? Jeg har alltid digga de store dokkene deres! Harle:Chiwoo Elf er nydelig, men kjempedyr Klærne er egentlig ikke så vanskelig. Limited klær legges nesten aldri ut for salg, men det er mulig å få en av sydamene på DoA til å lage en kopi av plagget for deg
|
|
|
Post by ravnsvart on Dec 26, 2007 11:52:11 GMT 1
callior JA du hørte rett, de sier i alle fall så: iplehouse.net/board/view.php?board_name=DREAMBOARD3&choose2=&choose1=&pagenow=1&ID=5179Jeg håper jo på at de skal lage en pen gutt som kan passe til ShuShu... har foreløpig ikke funnet noen annen, "mannlig" MSD som jeg vil ha. harle: Åh, Elf Chiwoo er bare nydelig, jeg var ganske nær å gå berserk ved å kjøpe både ham og en kropp til vampyr-hodet Har hatt big time vampyr-dilla helt siden "Den vesle vampyren" bøkene fra barndommen. Hadde han bare ikke krasjet slik med Iplehousene mine MEN, han, eller hodet, kan jo dukke opp som second hand... og han hadde passet godt sammen med Soo La oss håpe at du finner en koffert med noen millioner, og får ti prosent finnerlønn Forresten. Klærne hans bør være enkle å kopiere; det finnes masse søte brevåpnersverd i passelig størrelse, sandalene er jo bare bånd som er surret oppover, og klærne ser mest ut som to chiffon-stykker som er overlocket i kantene og dandert på dukken, festet oppå skulder og med en snor rundt livet. Jeg tror igrunn at et laaaangt rett stoffstykke i rett bredde/lengde, sydd sammen til en ring, kunne gjøre nytten.
|
|
|
Post by callior on Dec 26, 2007 12:22:27 GMT 1
Yay! Jeg er også på jakt etter en guttedokke... Trenger en tynn og sarkastisk sorthåret en som kan være Nathaniel fra romanen jeg skriver på
|
|
|
Post by kristinkreations on Dec 26, 2007 18:00:27 GMT 1
ravnsvart Ja, jeg vet om den *fnis* Den er nok både for realistisk OG dyr for meg. Jeg får bare fortsette å spare og se hva jeg finner etterhvert.
|
|
Reila
Tiny
Aha~n
|
Post by Reila on Dec 26, 2007 20:10:55 GMT 1
Vel, Reila... jeg er 100% bak deg i din plan om å kjøpe en Pipi. Jo flere, jo bedre! (Og hvis du er gal nok til å faktisk gjennomføre det, vil jeg gjerne hoppe med på en gruppeordre... jeg trenger sko!) Hihi. Vel, det blir nok en liten stund til jeg får råd til en, så jeg håper du ikke har dårlig tid
|
|
|
Post by skumring on Dec 26, 2007 21:11:19 GMT 1
Harle! det er stort sett mulig å få tak i Chiwoo alvehoder på DoA. Jeg har sett flere som er til salgs, og i hodeesken min har jeg en Chowoo-alv-vampyr med luts faceup, fikk den for 150 dollar som er det som er den vanlige prisen for løse hoder for tiden, den ser mye mer ut som en jente enn en gutt. Klærne skulle ikke være noe som helst problem å etterligne, de ser superenkle ut. Silkechiffong med siksakede kanter pent dandert med belte i livet, nei, de burde være så enkelt så.
Og jeg vil fortsatt ha Lu-Wen. Og i dag er det bare 29 igjen av ham.
|
|
Reila
Tiny
Aha~n
|
Post by Reila on Dec 26, 2007 22:13:32 GMT 1
Og jeg vil fortsatt ha Lu-Wen. Og i dag er det bare 29 igjen av ham. Arg, nedtur :C Han har gått så fort i det siste..
|
|