|
Post by skumring on Dec 31, 2007 14:46:13 GMT 1
Siren! Så herlig at du har en familie planlagt, mine har liksom bare poppet opp av ingenting fordi jeg har likt dukkene og så har de endt opp som en gjeng sære karakterer som tilfeldighvis har havnet på samme sted.
Og, ja, dukker burde være en grunnlegende messenkerett. Jeg er helt enig.
Gudsjelov, det er fortsatt 22 Lu-Wener igjen. Kanskje jeg skal bruke alle pengene jeg har lagt av til DZ-ordren.... Vil ha den kjekke alven.
|
|
|
Post by siren on Dec 31, 2007 16:29:58 GMT 1
Ja det var egentlig aldri meningen at noe slikt skulle skje heller. Men så har jeg sittet sammen med venninna mi i ukesvis å prøvd å bestemme oss for den neste dukken, og sammen så har historiene til disse dukkene bare kommet av seg selv! Slik som to av mine dukker er storebrødre til to av hennes jentedukker, også er det jo litt romanser inni der og mye vennskap og slikt. Veldig, veldig morsomt egentlig ^^ Gir alt en dimensjon jeg ikke trodde det kunne ha! Blir så mye, mye mer enn bare pene dukker liksom ^^
Oi, så kommer valget da... limited, vakker dukke eller det du egentlig hadde planlagt... jeg er den sponane typen, jeg hadde bare kastet alle planer ut av vinduet og kjøpt den dukken jeg ville ha... >_>
|
|
|
Post by skumring on Jan 1, 2008 23:24:50 GMT 1
Jepps, alle planer kastet ut av vinduet, der er jeg helt enig, det var slik jeg kjøpte Aim-ah. Limited, utsolgt og vakker var hun for et år siden, og nå er hun limited, vakker og min!
Og nå er Lu-Wen i sikte... ok, jeg har bukka under og skal nå bestille ham. Noen som skal ha med noe fra Luts?
|
|
|
Post by siren on Jan 2, 2008 13:14:13 GMT 1
Ah, det er slik det blir Er personlig glad for at jeg ikke har falt pladask for noen limited enda... men jeg venter bare på det! Plutselig så er det sikker en/ei som bare stjeler hjertet mitt og alle pengene fra kontoen min >_< Oooh, jeg elsker det hver gang noen bestiller en ny dukke de har lyst på. Jeg blir så utrolig sjeleglad på deres vegne ^^ (venter mange bilder nå!) Også var det denne ene parykken fra Luts som virket litt dum å punge ut store shipping kostnader for... .__.
|
|
|
Post by skumring on Jan 2, 2008 15:55:44 GMT 1
siren! skal du ha parykk fra Luts, så bestiller jeg i dag, bare så du vet det. og jeg kan legge ut så lenge.
|
|
|
Post by siren on Jan 2, 2008 21:51:36 GMT 1
Virkelig?! Oi, da håper jeg ikke at jeg var for sen >_< Beklager i så fall. Her er parykken i alle fall ^^ Kontakter du meg på PM eller mail slik at jeg kan få betalt deg tilbake så fort som mulig?
|
|
|
Post by skumring on Jan 2, 2008 22:46:34 GMT 1
jeg har allerede bestillt, men har også spurt om det er mulig å legge til mer på ordren, så hvis vi venter litt så får jeg sikkert svar snart.
|
|
|
Post by siren on Jan 2, 2008 23:04:03 GMT 1
Ånei! Ikke anstreng deg for min skyld! o__O det var jeg som var treg, jeg vil ikke at det skal bli noen problemer for deg >_<
|
|
|
Post by skumring on Jan 3, 2008 18:33:32 GMT 1
Her er svaret fra Luts, så da bare lager jeg enda en ordre, så kombinerer de ordrene og sender de sammen. Intet problem.
Dear skumring,
Hi!Thank you for your order. Sorry but if you want to buy a wig, you have to make a new order. And then pay it, we'll combine your orders so don't worry about that.
If you have any other questions, please don't hesitate to contact us.
Luts,
|
|
|
Post by ravnsvart on Jan 6, 2008 21:53:50 GMT 1
Jeg har egentlig holdt på i ukevis med å velge mellom Iplehouse Ryushin eller Soom Spinel, tenker vekselvis på begge og søker etter bilder støtt... Når jeg tror at jeg har bestemt meg for den ene, dukker det opp fantastiske bilder av den andre. Hehe... Ble negativt distrahert av basic-versjonen Spinel, men etter å ha sett denne med custom faceup er jeg helt solgt, og tror at jeg før eller senere ender opp med en hengslete, langhåret kjekkas www.denofangels.com/forums/showthread.php?t=185890(Og har likevel lyst på Ryushin, jeg kommer til å ende opp med et harem hvis jeg får råd...)
|
|
|
Post by avnia on Jan 7, 2008 22:11:43 GMT 1
Jeg har gjort det....huffa meg....den største synd. Kikket litt rundt på DoD sine sider, og der er hun.... E-an Og jeg som lovte meg kun 1 dukke av hvert kjønn i hver høyde (stor, middels, liten) Jeg ser henne for meg nå...litt lett modifisert (alveører) uffameg ...jeg liker henne, skulle aldri ha sett på den siden
|
|
|
Post by skumring on Jan 7, 2008 22:15:08 GMT 1
Ahahaha! Sikkert min feil som har spammet aim-ah så mye. E-an er menneskeversjonen av I-Ra. Og hun er døfin, liker særlig godt versjonen med halvlukkede øyne.
|
|
|
Post by callior on Jan 7, 2008 23:05:29 GMT 1
Mm, helt enig med deg, Skumring. Men jeg liker alle DoD dukkene med halvåpne øyne. De andre er også søte, men MYE vanskeligere å ta fine bilder av
|
|
|
Post by nellie on Jan 8, 2008 20:20:39 GMT 1
Etter å ha sett siste filmen av Pirates of the Caribbean har jeg begynnt å fantasere litt om å skaffe meg en Cocori og få henne malt som Tia Dalma (Calypso), tror kanskje det ville funket. Det hadde vært så bra, Tia Dalma er en så stilig karakter! Bare synd jeg ikke kan få med tennene hennes
|
|
|
Post by callior on Jan 8, 2008 21:54:44 GMT 1
OOOOH! Tia Dalma = <3
Du kan jo få noen til å modde henne så hun har tenner... Men det sikkert ville være vanskelig å male dem riktig, så kanskje det er like greit at hun har munnen igjen.
|
|