harle
Tiny
^__^
|
Post by harle on Dec 26, 2007 22:57:21 GMT 1
Hmmm~ Nå som jeg fikk symaskin til jul burde jeg jo prøve å sy klærne selv :3 Og selvom jeg har lyst på en kropp fra eluts.com så kan jeg jo klare meg med et hode foreløpig :3 Meeen~ Siden jeg sparer til Japantur blir det enda litt mer vanskelig. Og det faktum at jeg faktisk er student ^^;
Får vel se om ikke jeg klarer å få laget noen klær, og kanskje selge det :3 Må bare finne noen enkle oppskrifter først, for å øve. Designene har jeg inni hodet ^^;
Og ja, jeg har sitti og sett på ainai.com en liten stund, og funnet ut at de har nydelige dukker der! <3 Ble helt forelsket :3
|
|
|
Post by ziggy on Dec 27, 2007 4:48:36 GMT 1
Jeg har lyst på vinter/høst-sko og jakke til Uma!
|
|
|
Post by ravnsvart on Dec 27, 2007 13:13:52 GMT 1
Og ja, jeg har sitti og sett på ainai.com en liten stund, og funnet ut at de har nydelige dukker der! <3 Ble helt forelsket :3 Åååååååååh! *hoppe rundt* Har ikke sett så mye på customhouse, men tok en tur innom nå... og fant den perfekte barnedukken! Nå vil jeg bestille henne og gjøre henne til en liten Wednesday Addams, og kjærlighetsbarn av Hanna og Arolin. Hun er jo helskjønn, og koster halvparten av hva Soom Violet gjør
|
|
|
Post by avnia on Dec 27, 2007 20:00:16 GMT 1
Jeg vil ha Hina Ichigo Volks har endelig laget henne, og jeg vil ha en (spare spare til japan)
|
|
|
Post by kristinkreations on Dec 27, 2007 23:10:11 GMT 1
Oooo, en YoSD ;D ;D Den må jeg få treffe en gang
|
|
|
Post by siren on Dec 29, 2007 1:46:03 GMT 1
Hmmm... mange ting... ny parykk til Dio, mere klær (han trenger undertøy!)... lyst på Dollzone's nye stoler også... hmm...
Men jo... Ying og Yuu fra Dollzone... gud jeg trenger dem... NÅ! D:
Apropo bunader, med en gang muttern fikk greie på at jeg hadde skaffet meg dukke sverget hun på å lage ham en bunad. Hurrr, blir ikke bedre enn det XD
|
|
|
Post by nellie on Dec 29, 2007 14:20:24 GMT 1
Å få en nordlandsbunad til Alsatia, Soahen min, ville vært så utrolig bra! Jeg skulle vært rik og fått noen til å laget en bunad, med søljer i rett størrelse
|
|
|
Post by avnia on Dec 29, 2007 17:27:21 GMT 1
Søljer er ikke så stort problem (med mindre du vil ha dem korrekt) Jeg planlegger å kjøpe inn knapper og hekter i søljeaktig utseende
Også ønsker jeg meg sko til Nimue...sko i mnf str er ikke lett å finne, fine sko i alle fall
|
|
|
Post by skumring on Dec 30, 2007 20:42:48 GMT 1
Siren! Jeg har forhandleravtale med DollZone og med Monique (parykker) , ta en titt i salgsdelen av forumet for nermere info om priser og slikt. Jeg har også parukkkatalog og fargeprøver og noen parykker du kan komme og klå på om du vil. Og jeg sikler fortsatt etter Lu-Wen hvis noen mot all formodning ikke har fått det med seg.
|
|
|
Post by siren on Dec 30, 2007 21:50:40 GMT 1
Skumring, du har?! Oh my goodness!! Jeg elsker Dollzone, yndlings comapniet mitt så langt, har allerede en dollzone mo *blir lettere hysterisk av lykke* Oi... der gikk enda en av grunnene til hvorfor jeg ikke burde anskaffe meg en ny dukke rett ut av vinduet gitt...
|
|
|
Post by skumring on Dec 31, 2007 2:32:31 GMT 1
Tror ikke det finnes noen grunn for ikke å anskaffe seg nye dukker. Foruten det faktum at de koster penger da....
*Går og sikle på Lu-Wen enda en gang*
Agh! Bare 22 igjen av ham. *angst*
|
|
miharu
Tiny
BUNNIES O.o
|
Post by miharu on Dec 31, 2007 3:14:55 GMT 1
Nå har jeg blitt hekta på Megi fra Dollzone også^^' Også jeg som skulle vente tålmodig på Hid, og deretter ta en pause for å sy klær til han-.-
*river seg i håret* Må vente helt til midten av februar før jeg en gang kan tenke på flere dukker:P
|
|
Reila
Tiny
Aha~n
|
Post by Reila on Dec 31, 2007 3:50:30 GMT 1
Tror ikke det finnes noen grunn for ikke å anskaffe seg nye dukker. Foruten det faktum at de koster penger da.... *Går og sikle på Lu-Wen enda en gang* Agh! Bare 22 igjen av ham. *angst* D: Jeg er nesten litt glad for at jeg har klart å lagt mesteparten av lysten på han til side xD (Selv om det er vanskelig når jeg ser bilder av andres på DoA )
|
|
|
Post by ravnsvart on Dec 31, 2007 12:05:52 GMT 1
Å få en nordlandsbunad til Alsatia, Soahen min, ville vært så utrolig bra! Jeg skulle vært rik og fått noen til å laget en bunad, med søljer i rett størrelse Det minner meg på at min mor broderte både Hønefoss-bunad og ringeriksdrakt til porselensdukkene vi lagde for mange år siden. De er dog ti cm kortere og noe kraftigere enn bjd dukkene mine... men jeg skal ta med Hanna og prøvelåne en av dem en dag Hvis du kjenner noen som dyktige mennesker som lager nordlands-bunader, kan det jo hende at det er mulig å få en i dukkestørrelse? Eller å få noen til å tegne opp og så brodere selv?
|
|
|
Post by siren on Dec 31, 2007 13:17:03 GMT 1
Tror ikke det finnes noen grunn for ikke å anskaffe seg nye dukker. Foruten det faktum at de koster penger da.... *Går og sikle på Lu-Wen enda en gang* Agh! Bare 22 igjen av ham. *angst* Ah >_< Så grusomt! Blir det mulighet for anskaffelse eller er det bare en drøm? Og nei, du har vel rett.... *sukke tungt* Dukker skulle ikke ha kostet noe, det skulle ha vært en grunnlegende menneskerett, synes jeg. ETA: (slik at jeg ikke blir helt off topic her) Nye parykker. Jeg har allerede pekt ut alle parykkene til alle dukker jeg har tenkt til å kjøpe i år. Den listen er forresten Ying og Yuu fra Dollzone og HYE fra Souldoll <3 De har allerede navn, historie og familie.
|
|