Belladriel
Tiny
Silly silly dollie... <3
|
Post by Belladriel on Jan 8, 2008 23:37:49 GMT 1
OOOOH! Tia Dalma = <3 Du kan jo få noen til å modde henne så hun har tenner... Men det sikkert ville være vanskelig å male dem riktig, så kanskje det er like greit at hun har munnen igjen. Ja. Tia Dalma har ikke akkurat verdens skjønneste tannhygiene. ;D
|
|
|
Post by nellie on Jan 9, 2008 11:52:31 GMT 1
Tennene ville blitt litt vel tricy, for stor sjangse for at det bare ble teit, derfor er det nok best å bare beholde munnen igjen...
|
|
|
Post by skumring on Jan 9, 2008 14:00:37 GMT 1
Tennene er jo en stor del av karakteren. kan skje en minimee er tingen, det er jo alltids mulig å farge hodet eller kanakje en gang i fremtiden så lages det tanned minimees. man kan jo håpe.
|
|
|
Post by nellie on Jan 9, 2008 15:31:23 GMT 1
Ja, du har igrunn rett skumring, tennene har mye å si. Men hun er enda ikke en del av mine dukkeplaner, kanskje de har fått tanned minimees innen jeg kommer meg til å kjøpe henne
|
|
|
Post by CHANGEME on Jan 9, 2008 17:04:05 GMT 1
Tan minimee hadde vært superkult. Litt rart at ikke de har det enda egentlig, det er sikkert en masse mørkhudede mennesker som sitter og ønsker seg en minimee som er mørk og ikke hvit.. jeg tenkte på det her om dagen og syns det var rart. En Tia Dalma dokke hadde vært morsomt å se!
|
|
|
Post by skumring on Jan 9, 2008 23:52:17 GMT 1
De har hatt litt problemer med å få til den tannede resinen på en bra måte. men de har både NS og hvit ihvertfall.
|
|
|
Post by aangell on Jan 29, 2008 20:46:58 GMT 1
Jeg har lyst på en masse, jeg har hatt en "pause" i BJD verden. Og har bestemt meg for å kjøpe en ny dukke, eller ønske meg en ny dukke til bursdagen som om ikke så lenge. MEN... Hvilken skal jeg ha? Jeg er bare helt for elsket i Muse Ciel, Sha, og Tender Shall osv osv osv xD. Men de er SD, mens Chise er MSD. Men ofc jeg har ønsker når det kommer til MSD også, som MNF shushu, MNF Marcia og Kid delf boy Cherry. Så jeg lurte egentlig på om jeg skulle kjøpe SD eller MSD. Og skal Chise få seg en kjæreste, eller venninne/søster?
Hva syns dere? Jeg klarer ikke å bestemme meg!
|
|
astrid
Tiny
I'm The Ballet Dancing Pirate Ninja!
|
Post by astrid on Jan 29, 2008 22:23:05 GMT 1
Hm.. Jeg kunne godt tænke mg CP Miyu CP Soo CP Yder MNF Shushu Ja... Sikkert også en masse andre ting, men de 4 dukker er toppen af ønskelisten
|
|
|
Post by anayokari on Feb 20, 2008 19:35:55 GMT 1
Ønsker meg en Fair girl Nell veldig! Noen som har en eller vet noe om henne? Og er det noen her som har en Miyu eller Shall? De er jo nydelige også! Vil ha alle sammen >_<
|
|