|
Post by callior on May 24, 2007 8:13:43 GMT 1
Så, min store "obsession" denne uka er elf shiwoo. Som dere kan se her er det en mini med fordelene: a) Shiwoo! b) alveører!! c) sepådenusseligelilledokka!!! Så... en mer eller mindre seriøs tråd om hva du har lyst på/kjøpt i forbindelse med hobbyen... ;D
|
|
|
Post by Shaded Mazoku on May 24, 2007 8:23:17 GMT 1
Uff, ja. Kunne godt tenke meg en MNF Shiwoo selv. Hadde vært perfekt for en av personene fra historien halvparten av dukkene mine er tatt fra. Søt liten alkymi-lærling ved navn Garlic.
Selv er min store "Må ha!" dukke fortiden SA Saint. Har som nevnt i introduksjonen nettopp kjøpt en Hound, men hadde det ikke vært for at jeg lovte meg selv å få Magus hjem som nestemann hadde jeg kjøpt en SA Saint i stedet. Magus er ikke så mye tilstede i historien uansett, så om jeg hadde ventet til jul med ham hadde ikke vært noe problem.
Men nå blir det SA Saint til jul, i stedet. Yay for gale vitenskapsmenn. (Jeg kjøpte den nye laboratoriefrakken fra Tensiya for ham allerede)
|
|
|
Post by callior on May 24, 2007 11:46:36 GMT 1
Oooh! Vitenskapsmenn *homer sikling* Skal bli stilig å se. (For å ikke nevne sjekke størrelsesforholdet mellom mine to små og en Hound. Og lage fotostorie med Rasmus sin Glock og en... (Sigrid og jeg har en internvits på at jeg bare kjøpte den for å beskytte ham fra de store, skumle dokkene))
Jeg har faktisk klart å få fatt i et alvehode nå. Ble ikke så alt for dyrt heller, med $100 inkludert shipping til henne. Og hun har heldigvis et godt rykte, så selv om jeg er nervøs over å ha brukt penger jeg ikke har (kredittkort FTW!), tror jeg dette skal gå bra.
Det virker ikke som om Shiwooene er like "salgsbare" som f.eks. elf El, så det er mulig at prisen på ettermarkedet også blir mer "reasonable". (Vanskelig å snakke norsk!!!) Kanskje du får lille hvitløk en vakker dag...
Jeg lurer nå uansett fremdeles på hva jeg skal kalle den lille alven. Og når/hvordan jeg skal få råd til en kropp. Dette er ulempen ved bursdager i mars!
|
|
|
Post by Shaded Mazoku on May 24, 2007 12:55:45 GMT 1
Må ha gale vitenskapsmenn. *ler* Ikke at skyggemagikere er dumt, heller, for all del. *sjekker ordrestatus på Tensiya igjen* Og Magus skulle være forholdsvis trygg å ha rundt minier, han hater absolutt alt og alle. (Og hadde fått seg et godt tupp bak hvis han hadde prøvd noe, siden han er på en måte sammen med Flea.)
Gratulerer! Yay for små alver!
Det greie med Garlic er at selv om han er definert som person har jeg aldri beskrevet ham noe særlig, så selv om han er delvis sidhe funker det egentlig fint uten alveører også, så vi får se. Magus først, og så min gale vitenskapsmann. Etter det er Garlic en mulighet. Eller Ashka. Noen til å holde Dusk med selskap, i alle fall.
|
|
|
Post by callior on May 24, 2007 13:53:29 GMT 1
Hehe. Jeg har faktisk en liten flaske som kanskje passer for store dokker, om du har lyst på. Du kan få den når du kommer tilbake igjen.
Er Dusk den kjære floppydokka, eller blander jeg dine nå? Du bør nesten poste bilder og navn i introduksjonen, for jeg sliter hardt med å holde fra hverandre alle nyanskaffelsene dine *rødmer i skam* Flea, Cha, Kefka osv. er helt greit, men at det andre... *rister på hodet* jeg sliter alltid med navn, dokker og mennesker helt likt.
|
|
|
Post by Shaded Mazoku on May 24, 2007 15:35:48 GMT 1
Oooh, props. *har en svakhet for props*
Ikke rart det går i surr. Jeg surrer selv, må jeg innrømme.
Heh... Tatt i betraktning hvor mye av Flea du har sett bør du huske ham.
|
|
|
Post by callior on May 24, 2007 16:30:30 GMT 1
Njaaa... poeng der. Vanskelig å glemme noen som har flashet deg så mange ganger, egentlig.
|
|
|
Post by Shaded Mazoku on May 24, 2007 17:17:58 GMT 1
Noe som sikkert var poenget. Flea er stolt av sin evne til å være uforglemmelig.
|
|
|
Post by ziggy on May 25, 2007 1:27:17 GMT 1
Hahaha... eh. Oi. Ting jeg vil ha: - Regnfrakk - Paraply - Støvler (det vil si gummistøvler!) - Uuuuh, kanskje en sydvest while I'm at it? >_o - Parykkene som vi har bestil til tvillingene - Kjolen som Skumring skal lage til meg :B - Dreaming El:< (og to andre men mest han) - Hvite strømper til Uma:o
I WANT MOAR STUFF :<
Jahaha xD Jeg får ikke sove.
|
|
|
Post by callior on May 25, 2007 9:39:54 GMT 1
Hehe, Ziggy. Bare koselig med folk som ikke kan sove. Jeg er enig med regntøyet. Det er glupt. Spesielt med tanke på at jeg bor i Bergen. Jeg er tydligvis ikke den eneste som kler dokkene etter været
|
|
|
Post by ziggy on May 25, 2007 12:55:11 GMT 1
Ja, hehe, morror (stod nettopp opp) xD Jeg ville gjerne ha prikkete eller rødt regntøy og støvler Makes sense i Norge? Brønnøysund og Trondheim er kanskje ikke Bergen når det kommer til regn, men vi har en del. Jeg vil også gjerne ha en kåpe! Av ull! De har en skikkelig fin på Volks sine nettsider
|
|
|
Post by Shaded Mazoku on May 25, 2007 13:29:51 GMT 1
En ting til jeg gjerne skulle hatt: Symaskin som funker. *fristet til å hive sin av balkongen*
|
|
|
Post by ziggy on May 25, 2007 13:33:48 GMT 1
Hehehehe xD Er så utrolig glad for at mamma kjøpte symaskin til meg. Den er litt... Emo? Men den funker.
Og jo, forresten: BUNAD:D Til dukkene!
|
|
|
Post by Shaded Mazoku on May 25, 2007 17:46:57 GMT 1
Egentlig vil jeg kjøpe enda en dukke når jeg kommer hjem, men jeg trenger en symaskin mer en jeg trenger enda en dukke, så den gale vitenskapsmannen får pent vente til jul, med mindre han har lyst å sitte rundt naken. Heh, naken Dollshe. Tipper jeg skulle fått noen morsomme kommentarer fra mamma da.
|
|
|
Post by callior on May 25, 2007 21:03:10 GMT 1
Yeah. For å ikke nevne kommentarer om "penis til kropp-ratio, om det jeg har hørt om de dokkene er sant.
Symaskin er kjekt å ha. Ville vært enda kjekkere om jeg fant STRØMKABELEN til min... *kaster herket ut vinduet*
Bunader er jeg veldig med på! Jeg har faktisk planer om å begynne å lage Øst-Telemark bunader til både Spurv og Rasmus. Tror de ville være fine i det. Og tenk så søtt å ha et bunadspar til 17. Mai ^^
Jeg kom på en ny ting jeg har lyst på, da; Bassgitar. Jeg har to fine gitarer (en hos Skumring og en som må repareres, men den ER fin), men basser er vanskelig å finne... Like greit akkurat nå, da. Jeg er en pitteliten smule blakk. Alver er dyre! ;D
|
|